Pagina's

dinsdag 29 augustus 2023

Dankbare dinsdag......Fosse

Jaaaa, ik ben aan de beurt 
en deze keer heb ik de blog 
voor me alleen.
Tjebby de volgende keer,
zo is het afgesproken.
Weten jullie nog hoe klein ik was ?
Zo zag ik er uit toen......
2,4 kilo


En zo zie ik er nu uit......
6,2 kilo


ha ha ha, 
ik lijk wel een heel andere hond,
maar ik ben nog steeds
 dezelfde Fosse !!!!
En let op mijn staart
die is helemaal wit.
Ze hopen dat, dat zo blijft,
dan kunnen ze me goed zien
 in het bos.
Dat mooie staartje steekt namelijk
overal boven uit.


En valt het licht goed op mij,
dan lijk ik ook nog bruin te zijn.
Grappig hè.
Omdat ik wat kleiner ben dan Tjebby
noemen ze me ook wel kleine muis.
Daar moet ik nog even over nadenken
of ik dat ga accepteren of ga negeren.


Energie voor 10,
veel wandelingetjes........
en dan wordt er ook volop getraind.
Nou dat wil ik wel hoor
want de beloningen
zijn lekkere puppybrokjes.
Het vrouwtje bracht pas 
heeeeele lekkere
 belonings snoepjes mee.
Lam snacks.
Duh....dat  smaakt nergens naar,
gaat ze ook nog vertellen dat ze duur waren :((

Maar na een rondje trainen
( met de lekkere puppybrokjes)
 komt altijd dat balletje te voorschijn.
En ik zal jullie even laten zien 
dat ik dat kunstje al goed kan.


Knap hè,
Tot een volgende keer weer.
Poot van Fosse 



Lieve groet Albèrtje












 

18 opmerkingen:

  1. Fosse wat ben veranderd, en gegroeid, wow hoor zo mooi als je bent. Je hebt het goed bij je nieuwe baasjes en tjebbe ook natuurlijk
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, je lijkt echt wel een andere hond, 't is dat je het zelf zegt... en wat knap zeg, dat je dat balletje terug brengt, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, ik had geen idee dat zo'n hond zo verandert! Ja, een witte staart, dat is wel bijzonder leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dat Fosse van kleur is veranderd, dat zie je wel vaker bij stabij's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Fosse wat ben je leuk! Je staart is geweldig. Ik denk dat ik je zal herkennen als ik je tegenkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fosse, ik moest eerst even goed kijken dat jij het was :) wat ben je al gegroeid zeg! Wat kun jij dat al goed met de bal. Ik vind je witte staartje leuk, het staat je geweldig. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn hemel Fosse wat ben je enorm gegroeid, dat komt vast omdat je zo goed je best doet om alles te leren. Dan krijg je veel lekkere beloning snoepjes en dan groei je natuurlijk als kool, haha, Dag lief slimmerikje, tot de volgende keer. 🐶

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij veranderd, hoop dat je staart wel zo wit blijft, is grappig om te zien en ook nog eens handig. Knap hoor wat ik op het filmpje zag, je bent een slimmerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is hij al veranderd. Zo leuk om te zien dat het zo goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is dit echt dezelfde hond? Wat een verandering qua tekening en kleur. De staart is ook zo bijzonder. Bij Dientje duurde het wel een jaar voordat deze zo dik, harig werd. Leuke foto’s. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om je verhaaltje te lezen Fosse. Je bent al flink gegroeid, en wat snap je al goed wat de bedoeling is met dat balletje! Ga je ons regelmatig op de hoogte houden hoe je met je gaat? Dat zou ik heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat bijzonder hoe de kleur van de vacht is veranderd. Leuke kop hoor en hopelijk blijft het staartje wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar Fosse, waar zijn toch je witte stukjes gebleven? Ik wist niet dat dit kon...
    Je kunt leuk verhaaltjes schrijven hoor! Ik hoop dat Tjebby die gave ook heeft. Het is genieten om te lezen hoe jullie het maken...

    BeantwoordenVerwijderen