Pagina's

vrijdag 19 mei 2023

De blauwborst.............

 Hij stond al hoog op 
het verlanglijstje.
Deze wilde ik heel graag
 een keer tegen komen
 en vastleggen.

En dan .......als je er niet op rekent 
Dan ineens......heb je hem gevonden.

Dan moet je stil blijven staan.
Je hoofd er bij houden,
want hij vliegt misschien zo weer verder.
Dat is best moeilijk maar  GELUKT.



Voor het mooie zat hij net te ver weg. 
Maar wel erg leuk en bijzonder dat
 ik hem heb gevonden.




Een heel mooi vogeltje.
Weer eentje om toe te voegen aan mijn lijstje
met soorten gezien over een heel jaar.

En dat telt alleen mee
als ik er een foto van heb :))

Lieve groet Albèrtje

9 opmerkingen:

  1. Prachtig dat je hem nu hebt gezien en vastgelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat mooi Albértje en wat fijn dat je hem/haar op de foto hebt vast kunnen leggen. Leuk zo’n lijstje. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vogel. Knap dat je hem zo in beeld hebt gekregen. Fijn weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heerlijk: je hebt hem! Wat is ie mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap waarom hij blauwborst heet. Wat een mooi vogeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is dan best wel spannend. De foto's zien er goed uit en het is ook een heel mooie vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's prachtige vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vogel en wat heb je het goed in beeld gekregen, mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prima gelukt hoor, mooie foto van zo'n mooi vogeltje
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen