Pagina's

dinsdag 23 mei 2023

Dankbare dinsdag............

Wat begon met 1 klein poppetje.........

Is hier geeindigd !!


Het voelt als......
Zo heb je er 1
en zo heb je er een heleboel.
Maar ik wordt hier heel vrolijk van.
En.... het volgende projectje ligt al klaar.

Verder ben ik ook nog druk met de vogeltjes.
De maand mei is voor mij kijk maand.
Er is zoveel te zien en te ontdekken.

Kijk deze bergeend  eens
met een mooi koppeltje pulletjes.              


Ik ben hier zo  blij mee,
zo leuk om te bekijken.

Met andere woorden,
ik vermaak me wel !!
Uh.....dat zeg ik verkeerd
het moet zijn .....
WE vermaken ons wel
want vaak zijn we samen op pad,
manlief en ik :))

Er zullen zeker nog wel
vogel blogjes volgen.

Lieve groet Albèrtje



8 opmerkingen:

  1. Een regenboog aan popjes! Mooi hè al dat jonge grut buiten. Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke popjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, samen op pad! Geweldig, je popjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke poppetjes zijn het geworden.
    Mooi zo'n gezinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf al die poppetjes en het is echt genieten buiten
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief hoe al die kleine popjes hand in hand in een kringetje liggen, heel mooi gemaakt.
    En wat leuk om die kleine pulletjes van de Bergeend. Deze eens ben ik nog nooit tegen gekomen, heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zo’n regenboog cirkel. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen