Pagina's

vrijdag 7 april 2023

stenen schilderen

Kei tof,
of zwerfstenen.

Hoe je ze ook noemen wil
maakt eigenlijk niet zo uit.

Amber en Elora wilden dat 
ook wel eens proberen.
Stenen had ik al verzameld
dus ze konden er zo
 mee aan het werk


Dat is wel eventjes iets anders 
dan tekenen op een velletje papier.


Maar ze maakten er toch wel 
hele leuke kleine kunstwerkjes  van.


Van  spookjes en smile gezichtjes
tot regen boog stenen.


En toen was het toch wel de bedoeling
dat de stenen gingen zwerven.
Dus op naar de schapedrift.

Ze werden stiekem neer gelegd.


Allebei hebben ze er 3 laten zwerven.


En wat denk je.......
een paar dagen later
 was oma er weer en........
ze waren allemaal verdwenen.
Hoe leuk is dat !!

Er liggen alweer nieuwe stenen
 te wachten op de meisjes  :))))
Die verzameld oma wel.


Lieve groet Albèrtje



12 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dat samen met je kleindochters te doen! Het verven op zich is al leuk, maar het moet helemaal geweldig zijn als ze een paar dagen later weg zijn; dan zijn ze zo mooi dat iemand anders er blij van is geworden!
    Fijne Paasdagen Albèrtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Hier lijkt de rage weer wat voorbij, maar onlangs vond ik er toch weer twee. Echt zo'n glimlach momentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ook zo leuk om ze te vinden! Als ik er een zie, maakt dat me altijd blij. Al laat ik ze meestal liggen, zodat er nog iemand anders blij van wordt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te doen met Amber en Elora, is altijd leuk ook voor de vinder
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker leuk om te doen. Ik heb nog een paar in mijn jaszak zitten maar vergeet ze weer neer te leggen. Manlief zei pas dat mijn jas zo zwaar was. Tja .....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om samen te doen. Een oude schoolvriendin is er erg actief mee. In nordhorn of daar in de buurt is ook een soort ruiltafel: je neemt wat mee en legt er wat voor terug. Als er een postcode of initialen op staan, maak ik een foto en zet dit op Happy Stone of Kei Tof. Ik heb er nog 2 liggen, die krijgen binnenkort een plekje. Fijne Pasen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is gaaf... en ik ben het al wel 10 x van plan geweest. Maar nu weet ik het; ik ga het samen met Guus doen! Wat een goed idee om dat met je kleindochters te doen...
    Die kindertekeningetjes toveren een glimlach tevoorschijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te doen met je kleindochters :-) En als ze dan ook nog meegenomen worden, ja dat is kei tof ;) Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stenen vinden is leuk, maar het maken natuurlijk ook. Leuk dat je kleindochters ook de smaak te pakken hebben. Mooie stenen hebben ze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn de kinderen heerlijk bezig geweest zeg, en zo leuk dat ze er veel plezier in hebben. In gedachten zie ik jou al met een tas vol mooie geschikte steentjes sjouwen, hihi. Je bent echt een top Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke gezellig zo samen met de kleindochters. Ik deed het ook weleens met de kleinkinderen, altijd een feestje.
    Fijneaasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk om samen te maken en leuk voor een ander om ze te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen