Pagina's

dinsdag 4 april 2023

Dankbare dinsdag........

 Ja hoera .......
Ik was jarig,
de laatste dag van maart :))

En ik werd verrast
met leuke presentjes en felicitaties.

Mooie werkjes van de kleinsten.


Natuurlijk mooie lente bloeiers.



En chocola doet het bij mij
 ook altijd goed.


Post met  hele lieve felicitaties.


Dit cadeautje was ook zorgvuldig uitgezocht
en ik hoorde.......afgelopen zomer al  :)))
Eentje van Texel en eentje van Terschelling.


Het Sela paasconcert,
 hoort ook nog in het rijtje thuis.
Dat is al geweest
maar was ook heel erg mooi.

Manlief en ik sloten het samen af
met een etentje.

Een hele dankbare dag
en dus zeker een vermelding waard
op deze dankbare dinsdag.
En dit lichtje heeft ook een ere plaatsje!!


Heel veel redenen
 tot dankbaarheid !!!!

Dank jullie wel !!!!

Lieve groet Albèrtje



14 opmerkingen:

  1. Super gezellig en lekker verwend. Mooi nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel hèèl hartelijk gefeliciteerd nog met je verjaardag, Albèrtje! En ik heb meteen de datum genoteerd, want volgend jaar wil ik je een kaart sturen!
    Wat een fijne cadeau's heb je gehad en alles bij elkaar klinkt als een liefdevolle dag en dankbaar mens daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog: van harte gefeliciteerd! En nog heel veel vrolijke en feestelijke verjaardagen voor de toekomst gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. creatieshaken-ria4 april 2023 om 11:41

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Wat een leuke cadeautjes heb je gehad.En zo te horen een fijne afsluiting van je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo nagenieten van al het moois😘
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog gefeliciteerd Albèrtje! Fijn dat je zo verwend bent. Lief die kinderknutsels, die zijn veel waard 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog wan harte gefeliciteerd! Je bent tegelijk met mijn zus jarig. Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd. Je bent lekker verwend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd Albèrtje, je bent heerlijk verwend dat zie ik wel, leuke en mooie cadeaus en fantastisch alle creaties van de kinderen. Ze zijn dol op Oma die altijd zoveel met ze doet en van alles voor ze maakt, helemaal VERDIEND!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie terugblik op je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad en flink in het zonnetje bent gezet. Ik heb je een kaart gestuurd, die heb je toch wel ontvangen? Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke verjaardag, alsnog gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beetje laat maar toch nog van harte gefeliciteerd. Je bent goed verwend zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen