Pagina's

dinsdag 18 april 2023

Dankbare dinsdag...............

 Af en toe ga ik er op uit,
met de fiets, of  lopend, 
maar wel gewapend met de camera.

En langs de dijk
is eigenlijk altijd wel wat te zien.
 o. a de grutto's.....


Maar het mooiste van dit polderrondje
was toch wel deze,
ik had ze nog niet eerder gezien.

Nog een beetje verstop in het riet
een baardmannetje  !! 


En dan geduld hebben 
en heel stil blijven staan,
want ze zijn zo weer verdwenen.





En als verrassing zag ik thuis
ook nog het vrouwtje op de foto's. 
Die heet dus niet baardvrouwtje,
maar is ook een baardmannetje 
maar dan vrouwelijk :))


En het koppeltje  ook nog even samen


Dat was weer een hele mooie ochtend !!!!
Dankbaredinsdag#vogelskijken#

Lieve groet Albèrtje







5 opmerkingen:

  1. Dat was toch wel een heel leuk polderrondje.
    Om echt blij van te worden, wanneer dat op je pad komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Leuk om het mannetje en vrouwtje te zien. Fijn dat jij zoveel geduld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de natuur toch mooi! Ik denk niet dat het baardmannetje hier voor komt. Leuk dat vogels spotten, vind ik bij het programma Binnenste Buiten ook altijd leuk. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij had zeker een hele mooie dag met dit koppeltje baardmannetjes, en hoe mooi is het meegenieten via de foto's.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat is nog eens geluk op een doorsnee dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen