Pagina's

vrijdag 24 februari 2023

Kikker en z'n vriendjes..........


 Het begon allemaal met kikker
Manouk is helemaal gek op de boekjes,
dus er kwam een knuffel.


En elke keer kwam er een vriendje bij.
Als laatste ging eend verhuizen.

Ach........eend werd
 met open armen ontvangen.

Alle vriendjes zaten al op eend te wachten,
hoe fijn is dat !!


Het hele stel bij elkaar.
En een heel blij meisje.


Deze foto's hadden jullie nog tegoed :))

Ik ben wel benieuwd of het stel
al mee is  geweest naar school,
naar de kikkerklas.
Ha ha dat hoor ik vast nog wel.

En ik hoor net dat het hele stel
 gister mee is geweest naar school.
Wat een feest!!


Lieve groet Albèrtje


14 opmerkingen:

  1. Dat is toch geweldig! Heerlijk voor Manouk om zo'n handige oma te hebben. Al die dieren uit het verhaal 'in levende lijve' te hebben, dan voel je je toch rijk! En reken maar dat de andere kinderen en de juf er ook van hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi stel, kikker en zn vriendjes en een blije manouk😘
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig toch om iemand er zo blij mee te maken.......liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, daar doe je het voor! Geweldig leuke foto's! Je hebt een mooi stel bij elkaar gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan, zo fijn een blije kleindochter! Heb je de patronen zelf gemaakt? Heel geslaagd! Ik gebruikte een (aangepast) patroon van internet. Ik heb Vos erbij gemaakt, ook een aangepast patroon. Maar die was niet welkom! Vos wil Eend opeten in het boek, dat vond ze maar niks. ;-) Gelukkig vindt kleinzoon Vos wel leuk. :-))
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat Kikker en vrienden mee mochten naar school. Ze zullen hun ogen uitgekeken hebben en de kinderen in de klas ook. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto!Manouk heeft een mooie verzameling heeft ze, het is aan haar gezichtje te zien dat ze er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi setje heb je bij elkaar gehaakt. De boekjes zijn inderdaad echt heel leuk. Ik gebruik ze regelmatig in mijn klas.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach kijk nu toch hoe blij Manouk kijkt op de foto. Wat een geweldige serie heb je voor haar
    gehaakt, echt prachtig!!! je bent een lieverd Albèrtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Manouk boft maar met zo’n lieve oma, ik denk dat de kinderen uit de klas van Manouk het met mij eens zijn. Ik heb door je blog gewandeld, wat is je lente deken mooi geworden en de 2 takkie’s zijn net als de sokken goed ontvangen. Leuk puzzelen en een nieuw natuurgebied ontdekken, heerlijk wandelen, dat doet je altijd goed. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zal een mooie belevenis zijn geweest voor Manoek, al haar vriendjes mee naar school.
    Ook voor de, ongetwijfeld, trotse oma ! En dat mag best hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een dierenpret. Wat zal Manouk er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen