Pagina's

dinsdag 21 februari 2023

Dankbare dinsdag.......... bloemen ABC

Het bloemen ABC van  Akkelien 
Alle 26 bloemetjes  heb ik verzameld.


En daar wilde ik wat mee doen.
Na een hoop gepieker
ben ik er toch uitgekomen.

Een kleine deken.


Eerst heel veel granny's gehaakt,
ik heb nog een stapeltje over
omdat ik een paar keer toch
nog van kleur veranderde.
Soms moet een kleur
 ook even landen.
(Bij mij dan )

Maar hier is dan het eindresultaat.
Tadaaa............


Het is een mooie lente deken


lekker fleurig 


En ik ben er heel blij mee,


Natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig
 naar de reactie van Akkelien. :)))
De patroontjes vind je op
haar blog.
Fijne dankbare dinsdag.


Liever groet Albèrtje

 









12 opmerkingen:

  1. creatieshaken-ria21 februari 2023 om 09:08

    Erg leuk gedaan zeker een heel mooi voorjaars dekentje.Zo komen de bloemetjes nog van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een goede oplossing gevonden om al die bloempjes een mooie plek te geven. De groene buitenrand past er goed bij, zo is het een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, wat ontzettend leuk! Ik voel trots en bewondering, wat heb je dit goed bedacht en prachtig uitgevoerd! Wat je allemaal met bloemetjes kunt doen, een fleurig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het leuk geworden, lekker fleurig. De warmte straalt er van af. Staat leuk op de tuinbank. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi idee om er zo'n fleurige deken van te maken, en staat nog eens mooi ook.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wat is die leuk geworden zeg, veel plezier ermee.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn hemel Albèrtje, wat een tof idee va je, het
    is echt een JUWEELTJE geworden, daar kan je trots op zijn. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik maar denken dat je ze op een krans zou verwerken... Ik dacht dat ik dat een keertje bij je had gelezen. Maar ik had het helemaal mis!
    De bloemetjes steken heel mooi af tegen het grijze haakwerk, super bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend creatief en fleurig! Ik word al blij als ik er naar kijk 💮🏵️🌻🌸. Groet, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee! Ik word heel vrolijk van je deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een mooie dekentje geworden zo vrolijk met die bloempjes.

    BeantwoordenVerwijderen