Pagina's

dinsdag 14 februari 2023

Dankbare dinsdag........

Het was iets met veel pootjes,
2x 4 is 8
en dat vond ik best veel.
Het was een beetje een dwaalspoor.

4 pootjes voor de ene
4pootjes voor de andere.

Nieuwsgierigheid wordt nu beloond.

Takkie 1........


en Takkie 2.......


Het haken was een uitdaging
alles in het zwart.
En dat lukt 's avonds bijna niet.
ook lastig om hier foto's van te maken.
(dus hier moeten jullie het mee doen.)


Ze zijn al verhuist !!!!


En Bram en Noah
konden hun geluk niet op.!!!


Fijne dankbare dinsdag !!


Lieve groet Albèrtje












 

10 opmerkingen:

  1. Ach... echte Takkies! En ze hebben ook al een liefdevolle baasjes gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, ik snap dat de jongens daar heel blij mee zijn! Wat heb je dat leuk gedaan, Albèrtje... Ik had het niet kunnen raden toen je de pootjes liet zien.
    Zwart haakwerk is afschuwelijk lastig, ik kan het alleen maar bij daglicht of onder de daglichtlamp. Fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig stel! En inderdaad: haken met zwart, dat is nauwelijks te doen als je 40+ bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Takkies voor Bram en Noah. Daar zijn ze zeker blij mee.
    Dapper hoor, met zwart haken/ breien is een hele uitdaging zeker als je geen dag/zonlicht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zwart is moeilijk, ik merk dat met naaien.
    Maar toch heb je het mooi voor elkaar.
    En natuuuuuuurlijk werden ze liefdevol ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk. De jongens zijn er zo te zien heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Takkies, daar heb je de jongens plezier mee gedaan. Donkere kleuren zijn altijd lastig om mee te werken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord GEWELDIG Albèrtje, wat ben je toch een TOP oma.👍👍👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotjes die takkies, super voor 2 blijde jochies
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat schattig. Ik heb ook ooit een Takkie gehaakt en inderdaad dat zwart is echt een uitdaging maar ze zijn goed gelukt, volgens mij.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen