Pagina's

vrijdag 21 oktober 2022

Soktober.......

Dat zag ik steeds langskomen 
eerlijk hoor,
ik had er nooit eerder van gehoord .
Maar ik had wel sokjes op de pennen,
voor de kleine boefjes.
Voor elk boefje 
had ik er 1 klaar.

Dus passen maar !!!
Ik ook.... ik ook.....
riep de kleinste.


Wat een spektakel.

Die van de kleinste die past precies.
Maar die  van de oudste..........
was toch echt te groot :(


We breien ze af en dan komt
er vast nog wel een voetje langs 
die er wel in past.

En oma........
begint gewoon weer 
aan nieuwe sokken voor de oudste.

Ha ha,  zo hou ik werk.

Lieve groet Albèrtje 





9 opmerkingen:

  1. Oh die eerste foto is zó schattig! De oudste boft eigenlijk dat de sokken nu nog te groot zijn; die heeft straks twéé paar omasokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk niet dat ik mijn sok in soktober klaar krijg, heeft geen haast. Jammer dat de sok niet paste bij de oudste, maar komt vast wel een liefhebber voor of anders over een tijd? Willen de kleinkinderen nog wel eigengebreide sokken dragen. In mijn omgeving namelijk niet, dus brei ik voor mijzelf. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oma aan de sok... Fijn dat ze ze graag dragen en de kleinkinderen zo enthousiast zijn.
    Daar smelt je toch van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha onze kleine vriendjes! Die zijn straks weer heel blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor. Over een poosje passen die te grote stukken ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die sokjes allemaal voor al die kleine voetjes.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk die sokjes voor de kinderen, ze treffen het maar met zo'n lieve Oma. Je hoeft je in ieder geval nooit te vervelen. {Deed je toch al nooit hoor, hihi}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk werk de kleine sokjes breien, zo een paar af. Heb er zo met de tijd heel l gebreid. Groot en klein.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen