Pagina's

dinsdag 18 oktober 2022

Dankbare dinsdag............

Verder met de bloemetjes
van het bloemen ABC van Akkelien 
En ik had er nog wel een paar in te halen
wil ik in december niet vast lopen.

De Q....... Deze heb ik uitgesteld,
waarom geen idee.
De Q dat is een rare letter.
Maar Akkelien heeft daar wel 
een bloem bij bedacht.

Let op QUAMOCLIT.....
maar een andere naam
 hier voor is pronkwinde
en dat bekt beter.



Knap gevonden  Akkelien!!

Ik haakte er 3


Door naar de R
De roos van de rozenbottel,
schattig dit bloemetje.


Hier heb ik er 2 van gemaakt.
(waarom geen 3 ? 
geen idee)


Want nu kom ik toch 
een  roosje tekort
om een mooi kringetje te maken.


Op naar de volgende letter.
Ha ha
die komt een volgende keer.!!

En dan nog.........
Apie heeft z'n pet terug !!!!
Hij is teruggevonden
 in een bak schapenwol.
waar ook nog zakken met wol
 bovenop lagen.


Apie is er blij mee :)))))
maar mekkert nog wel om een jas.
Tja..........
Hij zal nog even geduld moeten hebben.
Er staat nog het 1 en ander op het programma.
Warme sokken voor de boefjes 
een haas voor het kleinste meisje.
en al dat soort meer.......

Fijne dankbare dinsdag !!!!

Lieve groet Albèrtje






11 opmerkingen:

  1. Mooie bloemetjes weer, wordt vast mooi. Blij dat apie zn pet weer heeft ,en dat jasje komt wel apie gewoon geduld hebben;
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. creatieshaken-ria18 oktober 2022 om 09:10

    Je bloemetjes zijn goed gelukt.Op naar de volgende letters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pronkwinde bekt inderdaad lekkerder 😂. Je bloemenalfabet schiet al lekker op, wat gaat de tijd snel hé.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben ik blij voor Apie... ik zat er toch echt mee in m'n maag en was al van plan om een mutsje op te zetten voor hem:)
    Zo leuk dat je alle bloemetjes haakt! Je moet nog 8 letters als ik het goed heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Apie, weer helemaal blij, nu ja, op die jas na dan ;) Wat ben je al ver met het bloemetjes haken, ik ben benieuwd wat je straks met alle bloemetjes gaat doen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn voor Apie! :-) Schattige bloemetjes zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer mooi, de bloemetjes :-) En wat is die mooi toch, die Quamoclit! En heel blij dat Apie z'n pet terug heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig voor Apie. Die jas komt vast wel, dan slaat hij eerst maar een dekentje om, haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bloemen zijn weer zeer geslaagd, knap hoor dat het steeds weer lukt. Ach wat fijn voor Apie dat zijn pet weer tevoorschijn is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De bloemetjes passen goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen