Pagina's

vrijdag 10 juni 2022

Schaapje met je witte wol............


Deze dames wilden de wol wel missen
veel te warm in de zomer.


dus de scheerder kwam langs.
( foto Roelie)


En ik kreeg de vraag
 of ik nog wat wol wilde hebben.
Nou altijd wel,
De laatste twee jaar had ik veel opgemaakt.
Dus er was weer ruimte bij mij
in mijn schapenstal :))
En wat is er nou  leuker
 dan wol te verzamelen.
Echt mooie witte wol
daar kan ik weer veel plezier van hebben.


En de schaapjes........
die wilden nog wel even op de foto
zonder warme  jas.


Dank je wel lieve schaapjes
en dank je wel Roelie en Marc.
Ik ben er weer heel blij mee.!!

Lieve groet Albèrtje







8 opmerkingen:

  1. Mooie witte wol ! Weet je al wat je er mee wilt gaan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat het goed terecht komt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uit die mooie warme schapenrassen zullen vast weer hele mooie handwerkprojecten ontstaan. Ik wens je alvast veel voorpret! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorraad. De schaapjes staan er weer keurig geknipt bij. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ga je vast heel mooie dingen mee doen en dat gaan wij hopelijk allemaal zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om zo'n vachtje te krijgen... Ze blijken niets meer waard te zijn, hoorde ik onlangs. Onbegrijpelijk toch, zo'n mooi natuurproduct.
    Voor de schapen is het heerlijk om nu zonder winterjas buiten te kunnen lopen...
    En ik denk dat jij weer t.z.t. achter het spinnenwiel gaat zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi (schoon) vacht heb je weer gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen