Pagina's

vrijdag 17 juni 2022

Bloemen ABC.......

De bloemetjes van Akkelien !!

 We zijn bij de L aangekomen,
De L van lievevrouwebedstro.
Wat een bijzondere naam
voor een heel klein bloemetje.

Ik heb er een plaatje bij gezocht.


en nog eentje.
Dit bloemetje, 
 ik geloof niet,
 dat ik die wel eens gezien heb
in het echt.


Ik haakte er 3,
nu goed plat zien te krijgen
om ze te verwerken.


Niet helemaal mijn bloemetje 
maar hij hoort er gewoon tussen.

Verder geniet ik van het mooie weer,
's morgens lekker even een blokkie om,
en thuis komen met
natuurschatten.
Dit keer was de ekster er een paar verloren.


Geeft niet hoor ik ben er blij mee.:))

Lieve groet Albèrtje











6 opmerkingen:

  1. Het is in de tuin ook een heel fijn bodembedekkertje! Met mooie kransvormige blaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk bloempje, maar bij de gehaakte versie mis je toch echt de bladeren...
    Misschien een optie om die er bij te haken!
    Fijn weekend gewenst, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk als al de bloemetjes een prachtig boeket worden dat deze lievevrouwebedstro er heel mooi tussen staan. Het schiet al op hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch wel een grappig bloemetje. De bladeren lijken wel wat op die van de lupine.

    BeantwoordenVerwijderen