Pagina's

dinsdag 7 juni 2022

Dankbare dinsdag......

Een weekendje op Dana passen,
nou dat willen wij wel.

Toen de family vertrok
zeiden ze nog even,
Je kan aardbeien plukken  hoor 
in de tuin.

 Laat ik nou gek op aardbeien zijn :))
Er zaten er genoeg aan.
Ik had een paar beste schalen vol, 


en heb ze in de diepvries gedaan 
voor Rianne,
ja duh..........
niet allemaal natuurlijk !!
Ik kon me goed uitleven :))

Ontbijt .......
yoghurt met aardbeien !!


tussendoor.....
croissant met.....


lunch.........


thee tijd......


Koffie met........



Ik vond nog twee
bijzondere exemplaren.....
vis aardbeitjes ha ha 


Ik heb me er prima  mee vermaakt.

Ze smaakten goed !!


Fijne dankbare dinsdag !!!!!

Lieve groet Albèrtje







11 opmerkingen:

  1. Die aardbeien zien er goed uit. Lekker en gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn ook zo lekker die zomerkoninkjes, hier gaan er ook wel wat doorheen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria7 juni 2022 om 08:58

    Heerlijk aarbeien smaakt overal lekker bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, aardbeien, ik ben er ook dol op! Maar ik eet ze dan slechts 1 x per dag. Wel met slagroom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmmmmmm ! Zo kom je een dag wel door ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal heerlijk uit :) Ja, hier kunnen ook een behoorlijk aantal aardbeien geplukt worden, dat is smullen :-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, ik krijg zin om toe te happen. Smullen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha die vis aardbeitjes, wat een giller, wat een lekkers komt hier allemaal voorbij, ik zit gewoon te watertanden jamieeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé wat heerlijk, dat is een meevallertje🍓🍓🍓

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een boffert ben je met zoveel aardbeien als je mag oppassen.

    BeantwoordenVerwijderen