Pagina's

dinsdag 9 november 2021

Dankbare dinsdag...........

Even met de oppas hond op pad,
kijk hem eens braaf zitten voor de foto :))


Op pad met de kleine camera in m'n zak,
je weet maar nooit wat je tegen komt.
En ik had geluk !!!!
Een eekhoorn vriendje,
wat zijn ze leuk om naar te kijken.
Maar ze zijn ook razendsnel.
Dana  ZIT, AF en BLIJF.
En dat lukte maar net.
In 1 hand de hond,
in de andere hand de camera.


Niet de allerbeste maar leuk is het wel.
Beetje in zoomen en voila........


Vanmorgen nog even
naar de oostvaarders plassen geweest.
Heerlijk gewandeld 
maar niet zoveel gezien.
Het was er erg  rustig.
Wel trekvogels in de lucht.

Nog even in een schuilhut rondgekeken.
( gaaf plekje hoor )


Wat er wel was ...............
Een koppel kieviten 
die had ik daar eigenlijk niet verwacht.


En heeeel veeeel spreeuwen :)))


Wel een mooi gezicht als ze op vliegen.


Het was zeker de moeite waard.

Lieve groet Albèrtje




 

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wandelingen, en wat een geluk had je met de eekhoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat je dat lukte... De hond èn de camera tegelijk! Ik zou mijn handen vol aan de hond hebben. Maar wel leuk zo'n oppashondje, want o wat zal het leeg zijn. Mooie foto van de eekhoorn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat is zeker geluk! En knap dat de eekhoorn bleef zitten voor de foto, ik ben altijd te laat en dan zie je alleen nog maar het staartje;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dana zit er zeker mmooi bij zeg, toch fijn om even te wandelen met een oppas hond. Mooi hoe je de eekhoorn hebt kunnen vastleggen terwijl Dana waarschijnlijk een beetje aan de riem bewoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap dat je kunt fotograferen en tegelijkertijd Dana rustig kunt houden! Het zal vreemd zijn om zonder Jara met Dana te wandelen...
    Ik vind de foto van de eekhoorn heel erg goed gelukt hoor; wat mooi zoals het beestje daar in het hoekje van de tak zit.
    Zwermen merels vind ik altijd schitterend om te zien; het is iedere keer weer ongelofelijk dat ze niet tegen elkaar aan vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, eekhoorns vind ik zó leuk.
    Bij ons vorige huis zat er een met een witte staart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die eekhoorn zo mooi. En mooie foto's bij het water

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke wandeling en ook de foto's mooi hoor, knap gedaan meteen hand, zou me niet lukken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan de eekhoorn op de foto te zetten. Wat zit Dana mooi en rustig op je te wachten.
    Oostvaardersplassen blijven mooi of je nou veel of weinig ziet.

    BeantwoordenVerwijderen