Pagina's

dinsdag 16 november 2021

Dankbare dinsdag.........


De herfst eruit,


de Sint erin.
Altijd fijn als ie er weer is,
het is druk bij het pakhuis.
Maar erger nog
als ik het goed bekijk
nog helemaal leeg. !!


Huh.......
de huispiet hinkelt  op 1 been
raar.......
Maar ik zie het al, 
hij mist een schoen.


Hoe krijgt ie dat nu weer voor elkaar,
als ik hem  zie, zal ik er eens naar vragen..

De bakfiets van Fiep is ook helemaal leeg
er hangen alleen liftende Pieten aan.


Ik weet nog niet goed
 wat ik ervan moet denken.


Lieve groet Albèrtje
 

8 opmerkingen:

  1. Dat gaat weer een spannend vervolg krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou kennende komt dat weer helemaal goed, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh net zo spannend als het Sinterklaas journaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een heel gezellige boel.
    Sinterklaas zegt altijd 'alles komt altijd weer goed'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd weer leuk om te zien hoe Mirjam en jij het binnen gezellig maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ga jij zeker weer iets heel gezelligs van maken Albèrtje, dat is jou wel toevertrouwd.
    Ondanks de huisjes achtergrond steeds herhaalt staat het in deze periode van het jaar wel heel erg LEUK!!!

    BeantwoordenVerwijderen