Pagina's

vrijdag 12 november 2021

Crea 5221..... W

Nog even op de valreep 
iets over de letter   W

Wandelen een fijne bezigheid,
wat we graag doen.
Stevige schoenen aan en 
gaan........


En natuurlijk
daar kan ik niet omheen,
de W van wol.
Sokken wol,
fijn om wat op de pennen te hebben.


Lekker een voorraadje 
altijd erg makkelijk,
je kan zo wat pakken
als je wat wil gaan doen.


En natuurlijk de schapenwol
deze moet/mag nog gesponnen worden.


En met garen (wol ) kun je mooie dingen maken.
een jaar of wat terug
haakte ik deze cirkels of the sun.


In twee kleuren combi's


En nu eindelijk ga ik er wat van maken.  :))))
Daar over later meer.

Lieve groet Albèrtje






 

11 opmerkingen:

  1. Ja allerlei wolletjes past zeker helemaal bij Albèrtje. Inderdaad heel handig dat je altijd een mooie voorraad hebt. Mooi die gehaakte cirkels. En wandelen is goed voor de geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wandelen, het is heerlijk, je bent in beweging en lekker buiten :-) Ja, wolletjes kun je nooit genoeg hebben. Ik ben benieuwd wat je gaat of bent aan het maken. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wandelen, natuurlijk! Leuk om nu je schoenen eens te zien en geen landschapje ;o)
    Ja wol, wat is dat toch een fijn materiaal en wat zijn we er zoet mee! Leuk dat je weer een oud project opgepakt hebt, veel plezier met de cirkels of the sun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een gezellige w heb je gemaakt met je mooie wolvoorraad. En wandelen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn he om te wandelen. Je hebt nog genoeg wolletjes om sokken te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt nog genoeg WOL in voorraad, ben benieuwd wat je nieuwe project gaat worden.
    Goed weekend en als het weer meewerkt, dan nog fijne WANDELINGEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk wandelen en genieten van de mooie natuur nu heerlijk ja.
    En zo tezien hoef je je nog niet te vervelen deze winter .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat zijn echte Albèrtje-W's...!
    En wat je dan onderweg allemaal niet tegen komt, als je niet wandelt, dan mis je dat allemaal.'
    Mooie granny squares laat je zien, ik heb hem ook wel eens gehaakt. Tja, wat ga je daar nu van maken? Ik ben bang dat ik rustig moet afwachten...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, natuurlijk Wandelen! Die snap ik zeker. Heerlijk buiten en dan kom je soms op plekken waar je met de auto niet kunt komen. En dan al die Wolletjes voor mooie projecten 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw w's passen ook wel bij mij hoewel ik moet bekennen dat in de w van wandelen weer de klad is gekomen. De w van wol wordt hier veel gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Wol hoort helemaal bij jou, wat een keur van wolletjes heb je, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen