Pagina's

vrijdag 1 oktober 2021

Crea ....T

De letter T in de crea week !!

 Voor mij het bekende bakkie Thee,

En een ECHT verwenbakkie is gezet van losse thee, 
in een of ander lekker smaakje.

 Maar een lekker bakkie troost  ( koffie)
is ook nooit weg.
En die nemen we vaak mee
als we gaan fietsen.


Ik dacht ook nog even aan TOUW
mooi met lichtjes,


Maar 1 letter erbij en je hebt TROUW
dan kom ik uit bij de regenboog
symbool van God's trouw aan ons.


En dat geeft een toekomst vol van hoop.
( Sela)
Zeker met goede uitslagen vandaag !!!


En verder ben ik aan het spelen 
met de telelens van de camera


Veel studie komt daarbij,


Maar dat is ook reuze interessant.


Want ik zoek naar meer


en graag wil ik het in 1 keer goed doen.

Dus veel ontdek foto's
al zijn het voornamelijk vogels
en natuur.


een dankbare vrijdag vandaag :))))

Lieve groet Albèrtje




11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Leuk, zo'n ontdekkingstocht met je camera. Prachtig woord: trouw! En trouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dat experimenteren met je telelens en vooral al je dan lekker bezig kunt zijn in de natuur, mooi !
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Telelens Testen,twee T's die heel mooi passen. Je foto's zijn prima gelukt vooral die met je hand en de zon vind ik erg mooi. 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto's heb je weer gemaakt super gaaf, en ook Mooi om mee te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je dankbaar zijn hè met goede uitslagen...
    Fotograferen is leuk om te doen, maar je moet er wel het geduld voor hebben. Je foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie foto's Albèrtje, je gaat steeds meer zien hé, zo leuk om te fotograferen. Het licht op je hand, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's zo met de ondergaande zon, ook Gods Trouw mogen we nooit vergeten.
    Fijn bericht van goede uitslagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gevonden jouw T's Thee en een bakkie Troost, mooie foto's heb je gemaakt en wat fijn dat je/jullie goede uitslagen hebt, dan ben je inderdaad dankbaar. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt van de T's. Dankbare uitslagen, zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen