Pagina's

vrijdag 29 oktober 2021

Crea 5221........... V

Hoeraaaa,  ik vlieg !!!!!!!
met zijn schaduw op zijn rechtervleugel.


De grote zilverreiger,
Dit jaar heb ik er wel heel veel gezien.


Grote spanwijdte van de vleugels


of scharrelend door het water 
een  mooie reigersoort.


En de V van veren
ik vind ze onderweg
en verzamel ze in een bak.
gewoon leuk om naar te kijken.


Veren van de specht


een pauw


deze weet ik niet :))
maar wel mooi.


vlaamse gaai


en deze joekel
is van een roofvogel denk ik
het kleintje van de specht.
Wat een verschil hè.


Je snapt dat ik hou
 van een jas met veel zakken .
 terwijl ik dit 
bericht aan het typen ben bedenk ik me.......
dat ik mijn jaszak nog leeg moet maken :))
en wat zit erin,,,,
een veer 
kastanjes 
dennenappels.
Er is altijd wel wat 
wat er in mijn zakken verdwijnt. 
niks mis mee toch ??

Lieve groet Albèrtje

meer crea met de letter V op.......

   Elizabeth     Marjan
               Josephine  
                Sandra      Akkelien
              Carmela       Anita
                Francoise      hobbyloes
               Toos      Annet
                Petra      Lydia  
                  Conny       Annemarie 
              Celine      Marie Louise
                Anie      Angela.


 

14 opmerkingen:

  1. Ha geweldig al die veren. Je hebt al een mooie verzameling. Mooi die zilver reigers zeker als ze vliegen wat een spanwijdte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt zakken vol verrassingen!
    Wat is de eerst foto prachtig, die schaduw op de onderkant van de vleugel vind ik zó goed gelukt! Misschien heb je dat niet bewust 'gekiekt' maar het resultaat is super!
    Mooi hé zoals de grote vogels vliegen; ik vind er altijd rust van uitgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig zoveel zakken, en Wat een mooie veren verzameling al bij elkaar gevonden.
    Mooi die reigers ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De V van vogels, dat kon natuurlijk niet missen bij jou, Albèrtje... Je kent ze allemaal en je bent een echte vogelaar.
    Leuk dat je ook veren spaart! Ze staan daar zo mooi bij elkaar. Ik zie daar natuurlijk meteen weer creatieve mogelijkheden in, maar zal me inhouden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie verzameling veren. Volle jaszakken na een wandeling, heel herkenbaar, vooral in de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk post. En wat een foto's van die prachtvogel. Bedankt. Was echt even genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vogel foto’s en volle zakken na een wandeling komt me wel bekent voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt zo al een leuke verzameling veren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn er mooie bij, die veren met stippen vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie foto's heb je gemaakt Albèrtje vande zilverreiger,owel tijdens de vlucht als scharrelend door het water, zo mooi. Die volle akken zijn voor mij ook heel herkenbaar, hihi. Leuk ook al die veren, die ene die e niet wist is van een uil, de donsveertjes.

    Heb op mijn site even een antwoord op je vraag gegeven over dat fotopragramma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke veren heb je al verzameld.
    De foto met de schaduw, wauw, precies op het juiste moment genomen. Die moet je insturen bij een wedstrijd :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, die witte zilverreiger zie ik hier ook vaak in de weilanden. En wat heb je al veel verschillende veren gevonden zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha herkenbaar, altijd wel wat in de zakken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grote of onverwachte uitgaven kunnen iedereen besluipen. Het krijgen van een persoonlijke lening voor onverwachte financiële problemen kan moeilijk zijn, zelfs zonder een slechte kredietwaardigheid. Waar kunt u terecht als u een lening nodig heeft in heel Europa? Het antwoord is CREDITMUTEL via creditmutelhome@gmail.com!

    Als er onverwachte uitgaven voor de deur verschijnen, laat CREDITMUEL u dan helpen dekking te vinden. Een lening van deze geweldige organisatie kan de oplossing zijn die u nodig heeft om te voorkomen dat u overweldigd raakt wanneer de uitgaven van het dagelijks leven zich opstapelen. Vandaag is er een perfecte oplossing aan u aangeboden, vraag vandaag nog een lening aan van 3.000 tot 5.000.000 euro met een jaarlijkse rentevoet van 5%. Grijp die kans meteen en neem contact op met onze snelle reactiemail via creditmutelhome@gmail.com. Wij zijn altijd geopend.

    Het leven kan moeilijk zijn en daarom zijn we hier om de druk te verminderen. Een lening aangaan via CRREDITMUTEL is supersnel en gemakkelijk. Of het nu gaat om een ​​persoonlijke lening, autolening of zakelijke lening, ons doel is om de beste online lening van Europa te zijn. Ervaar een nieuwe en betere manier om een ​​lening aan te gaan wanneer u contact met ons opneemt via creditmutelhome@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen