Pagina's

dinsdag 7 september 2021

Dankbare dinsdag......


Eindelijk de moeilijke  sokken af,
Niet het patroon maar 
lastig garen
Dat vond ik,
maar kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Een simpel ribbeltje erin
en ze lijken wel  heel speciaal.


Afgelopen zondag na onze vroege wandeling
zat deze knappert in de tuin


Deze ging er eens goed voor zitten :)))


Vaak zie je ze met de snuit naar beneden
of op een bol.

Ik vond dit wel heel speciaal !!
Fotosessie klaar,
dan ga ik weer naar m'n hol.

Hij mag wel een poosje blijven
slakken genoeg :))))


Fijne dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje

 

8 opmerkingen:

  1. Aanhouder wint met de sokken, top gedaan. En wat een leukerd in de tuin😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sokken zijn het geworden. Wat een leuke egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bezoek hadden jullie.
    Mooie sokken, leuk die ribbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sokken zijn mooi geworden Albèrtje, en leuk ook dat ze niet hetzelfde zijn. Ja lief hé die egeltjes, hier zijn ze ook weer actief. mooi op de foto gezet. Bij ons drinken ze s'nachts altijd uit het waterbakje van de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. AH, wat lief zo'n egeltje in de tuin. Gisteren zag ik er nog eentje doodgereden op de weg, dat vind ik toch zo'n naar gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooie foto van je bezoeker, dat het egeltje zo mooi bleef poseren.
    Mooie sokken toch geworden, soms heb je dat het garen je tegen valt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen