Pagina's

dinsdag 14 september 2021

Dankbare dinsdag ...... Post !!


Zomaar een dag 
om even te melden
 waar je blij en gelukkig voor bent !!

Echte post blijft toch heel erg leuk.
Afgelopen vrijdag viel er een kaartje op de mat.
Oh wat leuk van Tineke 
mijn blogmaatje.

Leuk zo'n zelfgemaakte kaart 
en die vogel past goed bij mij.

Met de kaart nog in mijn handen
 ploft er nog iets door de brievenbus.
Een pakje met daarin een boekje
ook van Tineke.
Zo leuk helemaal zelf in elkaar gezet,
met puzzeltjes een kleurkaartje
labeltjes echt heel erg leuk.


Ik heb het eens goed bekeken
heel knap in elkaar gezet.

Ik durf er nog niet in te schrijven
eerst maar ff mee pronken :)))

Echt een hele verrassing


En vandaag ontdekte ik nog
 een leuke krabbel van Tineke
die had ik eerst toch flink over het hoofd gezien .


De grootste fan..... ha ha er zijn er veel meer hoor,
dat weet ik zeker
en anders vind je haar Hier  (klik)
Story of a sister.

Dank je wel Tineke heel erg leuk.

Lieve groet Albèrtje


 

9 opmerkingen:

  1. Wat lief en mooi gemaakt.
    Heerlijk zo’n échte post die op de mat valt.
    Maakt je dag helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! Ja, echte post, dat is iets om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is puur genieten Albèrtje, er gaat niets boven echte post, en dan ook nog zon prachtig zelfgemaakt boekwerkje, zo lief. Een dag met een goden randje......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wag een lieve verwennerij. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en mooie post de vogel is prachtig, ja daar word je blij van.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo verwend bent! Ja, Tineke is van de papiertjes en ze kan er wat van hoor..
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie woorden, Albèrtje. Dankjewel daarvoor. Het was zo fijn om iets voor je te maken want je bent echt echt mijn grootste fan hoor! Ja echt!

    BeantwoordenVerwijderen