Pagina's

dinsdag 1 juni 2021

Dankbare dinsdag........


 Er zijn er weer een paar af, 

de magische bollen

En weer

wat restjes uit de voorraadbak.


Bloemetjes plukken uit de eigen tuin
daar hou ik van.
Nu de lelietjes, op kleine vaasjes.
Dit is het kannetje 
waar ik als kind mee speelde  !!
Heerlijke nostalgie.


En verder geniet ik van het mooie weer
een verademing na al de regen en kou.
Maar daar zullen jullie
 hetzelfde overdenken.

En kijk dit dan.....
 een beetje stoeien 
met een fotoprogramma.


best grappig


of ik het vaker zal gebruiken
ach dat weet ik niet.


Voor nu was het even leuk om te doen.

Lieve groet Albèrtje










7 opmerkingen:

  1. Het zijn de kleine dingen... Een kannetje, een bloempje, een vogeltje, een handwerkje...
    Zoveel om dankbaar voor te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nu dat mooie weer, echt genieten. Ook van je mooie foto's. Dankbaarheid alom dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je het oude kannetje hebt bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief dat prachtige kannetje uit je jeugd.
    Ja leuk hé dat spelen met foto's, mooi gedaan Albèrtje!!! DE lelietjes van dalen hebben hier nog alleen maar blad.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat kannetje, zo heerlijk nostalgisch.
    Mijn lelietjes van dalen bloeien ook volop, ik ben daar dol op, zo mooi en teer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's zo. Heerlijk genieten.

    BeantwoordenVerwijderen