Pagina's

vrijdag 4 juni 2021

Feest.......

Gister was ons doggie jarig,

12 is ze geworden.....

Even op de foto,

leuk voor op het blog.


Nou hoe sta ik er op??
Eerlijk zeggen hè :)

Ja,  feest voor mij,
Ergens in de middag kreeg ik een bot,
1 met 3 kleuren, nooit eerder zo eentje  gehad.
Eerst maar eens goed besnuffelen....
of het wel een beetje betrouwbaar is, 
je weet maar nooit.


Voorlopig maar even laten liggen...
wat de boer niet kent......

Vanmorgen mocht ik  mee uit
altijd gezellig met het vrouwtje op pad.


's Morgens doen we een vroeg rondje.


Er is  veel te zien voor haar
 en te ruiken  voor mij onderweg.


Soms staat ze ineens stil,
je begrijpt wel,  
dan wordt er van mij ook verwacht, 
 dat ik braaf stil ga staan.

Hoor ik in eens sssst ....Jara een mol !!!
WAT  een mol ??
Maar ik snap het al, 
de fantasie is weer op hol.


Voor zo'n molletje ben ik niet bang.
Even later verdween molletje in de jaszak.
Jaaa ja........

Maar dan deze kanjers......


Dat is een ander verhaal
met die grote ogen
 kijken ze je zo dom aan
dat vertrouw ik niet zo erg.
Vroeger durfde ik er eigenlijk
 helemaal niet zo goed langs.
Tegenwoordig snap ik dat er een draad tussen zit
die ze tegen houd.
Een bijzondere draad
als je er aankomt staat je haar rechtop,
dat is me 1 keer overkomen.
Brrrrr..... dat was niet fijn.


Voor vandaag is het wel weer genoeg
een volgende keer
 vertel ik nog eens wat over
 mijn familie honden vriendjes 
Kees en Dana.

En er zijn ook bloghondjes
Sem van Dinah en 
Toryn van Sandra
kennen jullie die ??
Sem is een labradoodle en 
Toryn is een Irish terrier.
2 jonge honden vol streken ha ha
maar ook fotogeniek.
En een FB vriendje Fossa,
die heeft wat langer haar
maar lijkt op mij.

Maar voor nu genoeg
Ik doe de luikjes dicht.


Ik mag nog de groeten overbrengen
 van het vrouwtje
 en van mij een lik op je neus.
Tot later maar weer.......

Jara















7 opmerkingen:

  1. Zo schattig. Wat een heerlijke blog. Heeft hij het bot nog steeds niet aangeraakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, jij hebt een prachtig leven, Jara!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepieperdepiep......HOERAAA! Van harte gefeliciteerd! Eén dozijn!💕🥳
    En oooohhh... Jara... Het is Toryn deze week ook overkomen... Met zijn nieuwsgierige neus tegen het schrikdraad... Toryn is blij dat hij een lotgenoot heeft en hij vindt het heel stoer dat je hem beroemd maakt!
    Geniet van je bot, slaap lekker en mooie dromen!
    Liefs van Toryn en mij! xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jara, je ziet er nog heel goed uit voor je leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Jara, wat een mooie leeftijd heb je al. En dan denkt vrouwtje dat ze je nog kan foppen met een namaak molletje, haha, niet dus.
    Wat een PRACHTIGE hond is het toch Albèrtje. Op naar een mooi nieuw levensjaar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciflapstaart Jara, jij hebt het maar goed getroffen met het vrouwtje, nee beslist geen “hondenleven”.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jara, gefeliciteerd hoor... En wat heb je een leuk verhaal verteld! Jij en het vrouwtje zijn een heerlijk span, dat begrijp ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen