Pagina's

dinsdag 15 juni 2021

Dankbare dinsdag...........

Wat is het mooi buiten,



Ik heb nog nooit zoveel klaprozen
langs de kant van de weg gezien
als dit jaar.


Ergens heb ik gelezen dat het zaad
100 jaar goed blijft !!!

Oranje voetbal......
Ik heb nog even iets opgezocht,
wat ik jaren geleden gemaakt heb.
Al kijk ik alleen naar Nederland
als ze vroeg voetballen :)))


Bram is ook al in de stemming........


en dan moet je als oma 
toch ook even meedoen :)))))


Lieve groet Albèrtje




7 opmerkingen:

  1. Klopt heel veel klaprozen en ze zijn zo mooi. Wat een leuke foto van jou en Bram enig. Hopelijk kun je die muts nog vaak dragen als Nederland speelt dit tournooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig! geniet van al dit rood en oranje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk foto's van jullie beide Albèrtje, en mooi wat je een tijd geleden hebt gemaakt, Hup Holland Hub. ook al heb ik helemaal niets met voetballen vind dit wel leuk om te zien.
    En ja al die papaver velden, puur genieten hé

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto, en jong oranje fan.
    De natuur is prachtig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En oma houd wel van een geinige foto met haar kleinkind. Genieten is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn veel klaprozen bij elkaar! Je ziet ze hier ook wel, maar vooral in de bermen.

    BeantwoordenVerwijderen