Pagina's

dinsdag 8 september 2020

Dankbare dinsdag.......schuren


Om het plastic ook wat tegen te gaan,
maar ook omdat ik het grappig vind.
Een nieuw schuursponsje,
zelf gehaakt van sisal touw.

Ik weet niet meer waar ik ze gezien heb,
maar onthouden heb ik het wel.


En zo maak je ze,
je haakt een granny of een rondje
 van 2 of 3 toeren,
van touw met haaknaald 7
Dan nog een vrolijk kleurtje
 van vasten erom heen.
Wel doe ik in elke steek touw 2 vasten.


Zijn ze niet leuk ??
en handig zijn ze ook nog.
En........beter voot het milieu  !!!
Dat wordt vrolijk pannen schuren :))))

Het touw koop je bij 
de blauw witte winkel :)

Fijne dankbare dinsdag



Lieve groet Albèrtje









 

5 opmerkingen:

  1. Wat een grappige schuursponsjes zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een leuk idee Albèrtje, het ziet er heel leuk uit, lijkt me ook heel prettig voor je handen. En inderdaad alle beetjes helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee is dit! Ik ga het onthouden...; want we moeten nog steeds pakketjes maken met de gebreide doekjes en daar past zo'n sponsje ook goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, en zo ook een leuk cadeautje voor een huisvrouw.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen