Pagina's

dinsdag 29 september 2020

Dankbare dinsdag.......... Hoera !!

Dankbare dinsdag .....
zomaar een dag in de week,
waar we even stil staan 
bij bijzondere momenten,
waar je echt blij van wordt,
waar je oprecht dankbaar voor bent !!
Bedacht door Marloes


Toen ik er ooit aan begon
( is al ff geleden :))
had ik niet kunnen denken 
dat ik dit item zo leuk zou vinden,
Na een paar weken kwam ik er al achter
dat we er niet zoveel bij stil staan bij de ( gewone )
normale dingen die je zomaar tegen komt
en waar je heel dankbaar voor mag zijn.
Ook al zit het soms tegen.

Ik blog dan ook graag over
natuur,


mooi handwerk


bomen en planten



Af en toe over kinderen en kleinkinderen.
Vaak wel over iets van de afgelopen week.

Ach..... vul zelf maar in
je hoeft niet zover te zoeken.
want deze egel liep zomaar 
met me mee,
toen ik met Jara langs de weg liep
en was helemaal niet bang.


En vandaag ben ik blij en dankbaar
dat ik dit alzo lang mag doen !!
wist ik op maandag nog niet
 waar ik het over ging hebben,
vandaag weet ik het wel.

want..............
Dit is het 300 e blogje over

 DANKBARE DINSDAG  !!!!!!


En ik hoop zeker 
nog een poosje door te gaan :))))


Fijne dankbare dinsdag :)

Lieve groet Albèrtje




 

14 opmerkingen:

  1. De 300e alweer,ga nog maar ff door hoor want lees ze met veel plezier altijd weer zien wat moois je maakt. En de natuur natuurlijk zo mooi, en dichtbij. En die verhaaltjes soms zo gaaf, dus gewoon doorgaan zeg ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je 300 blog alweer, wat een mijlpaal.
    En jouw dankbare dinsdag lees ik altijd graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Phoe wat doe je dat al lang, maar het is ook zo mooi om altijd weer te lezen. Ga maar lekker door ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 300e blog mams! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Albèrtje met je 300e blogje, er zij zoveel mooie dingen om te doen en van te genieten, als je ze maar kan zien en kan voelen, dan ben je gelukkigste mens ter wereld. En dat doe jij, genieten, je bent een dankbaar mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je dankbare dinsdag. Je hebt er weer mooie foto's bij gevonden. 300 blogjes, wat een hoop al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Knap dat je het al zo lang volhoudt! Al meer dan 5 1/2 jaar!
    Vandaag ben ik dankbaar dat ik er al zo lang van mag genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De 300e keer, doe je dit al weer zo lang?
    Er is zoveel om dankbaar voor te zijn, daar staan we eigenlijk te weinig bij stil.
    Hoop nog lang van je te lezen.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge, dat is al een hele lange tijd zo'n rubriek. Heerlijk positief nieuws en dicht bij je eigen leefwereld. We hoeven echt niet ver te kijken om gelukkig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is wel een felicitatiewaard hé.
    Het is genieten elke dinsdag, dankjewel.
    En inderdaad zoveel kleine en mooie blij belevenissen om ons heen.
    Als we het maar willen zien. Elke dag is er wel wat dankbaar en blij te zin.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations! You worked with skill and passion!
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, 300 dat is niet mis.
    Ja er is genoeg om dankbaar voor te zijn en het weten te waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jee wat veel al! Gefeliciteerd! En dat er nog maar veel mogen volgen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen