Pagina's

donderdag 22 november 2018

op zoek naar de sleutel

Hoe nu verder .......
We moeten terug naar de boot,
want daar had ik ze nog zei huispiet.
Ik ga wel even mee zegt Apie met een grijns

Ik zie nog niks, oh oh als de Sint dit hoort.
Apie wil wel even helpen zoeken.


Je kijkt niet goed huisPiet 
Apie heeft ze al gespot.


Je hebt ze daar verloren toen je zo nodig
even aan het stuur wilde draaien.


Hier zijn ze weer 
stuurPiet heeft er netjes opgepast.


Uh...........
Sint uh........
Ja maak maar dat je weg komt
 huisPiet
en ga je werk doen zoals het hoort.


Ik stuur een pakjes Piet mee
 dan zijn er al zakken met cadeautjes daar


En Apie .....
Kijk eens hoe slim,
die verlies ik niet weer ;)



Op naar het pakhuis !!!!!


Lieve groet Albèrtje





11 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijk verhaal. Er komt vast nog wel een vervolg op. (Kan ik nu al van genieten).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhaal en vooral mooie foto's!
    Liefs.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verhaal en uitgebeeld. Je hebt er werk van gemaakt. Je blog is ook leuk in sinterklaassfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om weer kind te mogen en kunnen zijn in deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne tijd is dit toch, allemaal gezellige verhalen :) Mooie foto's en zo leuk uitgebeeld :) Daar lust ik wel meer van ;)
    Groetjes, alvast een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het Puttense Sinterklaasjournaal..., wat heerlijk om te lezen! Je kunt het zo uitzenden hoor..
    Moest ik vorige keer nog lachen om die sleutel die kwijt was en kon ik me zoiets niet voorstellen..inmiddels ben ik zelf een sleutel kwijt, waarschijnlijk verloren.. Dus ik lach Piet niet meer uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf verhaal en net als mirjam benieuwd naar het vervolg.

    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha leuk hoor! Ben je zeker dat dit nog wel mag? Die bruine Pieten? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig Sinterklaas tafereel heb je gemaakt, helemaal compleet met Sint en de Pieten en zelfs een paard. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen