Pagina's

woensdag 14 november 2018

Hij komt hij komt.........

Ja hoor ik ben er klaar voor,
mooi of niet ??


Ik mag dit jaar de Pieten helpen,
de Sint heeft mij gevraagd ,
en dat wil ik wel.
vandaag is huisPiet al langs geweest,
die komt altijd wat eerder om het pakhuis te openen.


Is die kluns de sleutels kwijt !!!!
of ik ze soms weet.


Natuurlijk weet ik dat niet,
hoe zien ze eruit dan ??

Nou zo een klein bosje sleutels 
maar o zo belangrijk.


Tja,  ik ben gewoon Apie
en heb geen verstand van sleutels.


Nou daar ben ik dan mooi klaar mee,
wat NU ???


( wordt vervolgd )

Lieve groet Albèrtje  



11 opmerkingen:

  1. O, wat een gezellige boel, ik hoop dat het goed komt :)
    Apie is ook al in de stemming met zijn leuke pietenmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Apie, pas op... Als Piet leest dat jij hem een kluns noemt... Nou, dan kan dit wel eens gevolgen voor je hebben!
    Toch hoop ik dat de sleutels gevonden worden, want het Pietenhuis kan natuurlijk niet dicht blijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh enig, wat leuk. Hopelijk worden de sleutels snel gevonden, want anders zijn de kindertjes straks erg verdrietig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weer in Sinterklaasstemming (komt hij dit weekend al?).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt in de stemming voor de Sint.
    Benieuwd hoe het probleem word opgelost.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit zeg. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!
    Het lijkt wel een pietenjournaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief, en de kinderhartjes gaan weer sneller kloppen.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat erg, sleutels kwijt, ik hoop dat Piet ze gauw terug vind hoor.
    Wat heeft Apie een mooie Pietenmuts op, Helemaal in Stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, je maakt het wel spannend Albèrtje! Ik blijf het Sint verhaal volgen :-) Dank voor je reactie op mijn blog. Altijd leuk als iemand de moeite neemt een reactie achter te laten

    BeantwoordenVerwijderen