Pagina's

dinsdag 13 november 2018

Dankbare dinsdag..........

Pfffttt.... Jara uitlaten 's morgens 6 uur,
Dan denk je toch
 even een kort rondje geen kip op de weg,
gaat ze ineens finaal uit haar dak ...
blaffen en tekeer gaan oeps.......
Ik zag niks,
maar ze bleef stuiteren en ja hoor even speuren,
gevonden. !!!!


ik heb altijd een lampje bij me als het nog donker is,
En die kwam nu zeker van pas


De herfst gooi ik er uit 
 de bakken buiten
zijn  al gevuld met een beetje winter


En morgen verwacht ik de huis Piet :)

Lieve groet Albèrtje




8 opmerkingen:

  1. Ja, je hebt een herder hè... Die kunnen speuren! Heerlijk zo'n hond, je beleeft altijd wat en het is echt een vriend!
    Leuke winterbak heb je gemaakt; zullen we de herfst maar snel overslaan? Van mij mag het; laat de kou maar komen...
    Fijne dag, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk hè die egeltjes.
    Mooi winterbakje, leuk met de judaspenning erbij.
    groetjes.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja he zeg, je moet als hond altijd alert zijn. Wat denkt die egel wel, haha. Wat een heerlijke bak heb je gemaakt. Ik heb nog net een herfstkrans gescoord bij de kringloop die hang ik nog even op. En inderdaad zullen de pieten dit weekend wel hun entree maken. fijne dinsdag. Groetjes Sandra

    PS hoe gaat het met je pop?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 6 uur 's ochtends 😱 dan draai ik me nog een paar keer om hoor.
    Maar daardoor kom ik natuurlijk geen egels tegen en Jara wel; wat een mooie verrassing.
    Gezellig dat de winter al een beetje binnenkomt en ach nu er nachtvorst voorspeld wordt, ben je precies op tijd.
    Groetjes aan de Huispiet 👋🏼👋🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief egeltje, ik heb een egelmand maar nog geen egeltje gezien :) Misschien moet ik ook eens om 6 uur opstaan. Dat heb ik trouwens vorige week wel gedaan, maar vergeten om buiten te kijken. Leuk dat decoreren :) Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo schattig, een egeltje. Vind het zo jammer, dit jaar nog geen een egel gezien, terwijl genoeg plekjes zijn in de tuin waar ze zich kunnen verschuilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om een egeltje te zien, hier lopen ze in de tuin en dan ligt er s'morgens een keurig drolletje bij mijn achterdeur :-(

    BeantwoordenVerwijderen