Pagina's

dinsdag 19 september 2017

Dankbare dinsdag......

Wat een bui gistermiddag  !!!
ineens was het heel donker.
En het begint te storten
 met heel veel regen en zelfs  hagelstenen !!!!


Deze foto is binnen genomen 
het regende mij te hard :)


echt herfstweer !!!!
 Ineens zie je dan ook weer veel paddenstoelen
 in je tuin.


Vorige week op Kees gepast :)
 Heel gezellig en ze doen het goed samen.

Samen wandelen.........


samen slapen..........


En wat zijn er al veel eikels gevallen
die hoef je echt niet ter zoeken ,
je veegt zo handenvol bij elkaar.


Daar gaan we eens een verfbadje van maken,
eens kijken welke kleur dat geeft.
Ik vermaak me wel met dit herfstige weer.

Lieve groet Albèrtje





10 opmerkingen:

  1. Bij ons was 't wel een mooie dag! Maar 't is inderdaad wel herfst nu...
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat een vreselijk weer was het! Maar nu schijnt de zon. Ik houd wel van de afwisseling van de herfst.
    Geen idee welke kleur eikeltjes geven, bruin?
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die bui hebben wij niet gehad,wel een dikke bui regen maar geen hagel,aankomend weekend zeggen ze weer 20 graden,heerlijk nog even genieten van het warmere weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons was het ook een stortbui, zonder hagel, wel bleef het daarna droog.
    Benieuwd hoe de kleur uitvalt met de eikeltjes.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een bui, inderdaad heerlijk binnen en wat is dat je vervelen;) ik ken het woord niet ;)
    Groetjes en veel verfplezier, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja.... gisteren.... 1x nat geworden op de fiets en daarna nog een keer met het uitlaten van de hond... maar het zonnetje schijnt nu weer! En elk weertype heeft wel z'n charme. Zonder regen geen regenbogen hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die buien zijn heel plaatselijk! En soms komt er een hele donkere lucht aan en denk je 'nou...' maar dan valt het soms alles mee.
    Gezellig zo'n logeerhondje erbij en fijn dat ze zo goed samen overweg kunnen.
    Eikeltjesverf... ben benieuwd!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik probeer het gewoon gezellig te maken. Jij ook? Hier vandaag was het vrij zonnig. Ga je verven met eikels? Na het meekoken onderdompelen in roestwater, las ik. Dan krijg je een grijze kleur ofzo. Dat las ik op de blog: maakbare wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de herfst ook zo gezellig! Jij bent al goed onderweg met de herfstigheid ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ben benieuwd naar de eikeltjeskleur!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen