Pagina's

dinsdag 25 juli 2017

Dankbare dinsdag.......

Bij monique kocht ik een tijdje terug
naturel sokkengaren.
Dat schreeuwt om een verfbad :)

En dan eindelijk een momentje tijd gevonden,
om het een en ander uit te proberen.
Beetje mengen beetje toveren en......


hoppa een bijzondere steng garen.
( geverfd met voedingskleurstoffen)

Dit is echt heel erg leuk om te doen !!!
Ben nu al benieuwd hoe deze sokken er uit gaan zien.

Maar dat moet nog even wachten :(
ondertussen kan ik er mooi naar kijken,
hier wordt je echt blij van!!

Lieve groet Albèrtje

13 opmerkingen:

  1. Wow, wat mooi! Is het dan ook kleurecht?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent óók lekker aan het uitproberen geweest! Welke voedingskleurstoffen heb je gebruikt?
    Net als jij ben ik heel benieuwd naar het gebreide resultaat, maar ik begrijp dat ik moet wachten :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat apart met voedingskleurstoffen!!
    Blijven de kleuren er dan ook goed in?
    Erg leuk dat je zoiets uitprobeert.
    gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur, een hobby apart dat garen verven
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke manier om zo je sokkenwol te verwerken. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Maar jou 'kennende' ga je ons dat vast laten zien te zijner tijd. Toch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een keer wol geverfd, tijdens de opleiding, was super leuk om te doen :)
    Ben benieuwd naar je sokken, euuuh ik heb geduld hoor ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren, ben heel benieuwd naar de sokken. Ik hou van gebreide sokken, maar helaas niet van sokken breien. Gelukkig is breimeisje Akkelien mijn vriendin en die kan wel sokken breien:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtig kleurenpalet geworden.
    Veel plezier met het breien van de sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk om zelf te verven met voedselkleurstof, daar heb ik ook nog wat van liggen. Ben benieuwd naar het resultaat, ik hou van gebreide sokken maar kan ze zelf niet breien. Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er nu al super uit! Ben benieuwd naar de sokken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is mooi geworden...en spannend hoe het er straks uit gaat zien......ik ben zelf ook aan het verven ....het is zo leuk om te doen en een genot om er naar te kijken.
    Gr. Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. J het is echt toveren wat je hebt gedaan maar wel super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen