Pagina's

vrijdag 23 maart 2012

flessedoppen

Flessendoppen, natuurlijk moest ik dat ook es even proberen.
Eerst maar twee paddestoelen ,die kan ik  dan ook in de herfst op mijn tafeltje gebruiken.
want  zoveel heb ik nog niet, maaaar dat komt wel goed hoor :)

mmmmmm....... dat smaakt naar meer!

Hupakee nog een met hollandsglorie erbij


                                          En een bloemetje



En dan moet ik ook nog iets geks proberen een dop van een wasmiddel fles,
Het is een beetje prutsen want de dop loopt schuin weg ,maar dan heb je ook echt wel wat !!



en omdat het bijna pasen is ook nog een kippetje



en zo staan ze te pronk op mijn werktafel

En ik hoef niet meer te zoeken naar een speldekussen :)

Verder.....
Niet schrikken als mijn blog er ineens anders uit ziet,
ik wil wat veranderen maar weet nog niet goed hoe dus daar denk ik over.
En bij 25 volgers doe ik een give away lijkt me ook heel gaaf.
Allemaal een goed knutselweekend en geniet van het mooie weer.

Warme groet Albèrtje

En je kunt nog mee doen met de give away van wieke

http://wiekevankeulen.blogspot.com/

5 opmerkingen:

  1. Mooi zeg al die dopjes! Ik vind dat bloemetje ook erg goed gelukt.
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit.
    Gezellige werkplek krijg je zo.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg, wat vreselijk leuk!! Zoiets zou ik nou nooit bedenken... echt schattig! Volgens mij kun je hiermee, als je eenmaal begonnen bent, niet meer stoppen! Succes met je blogveranderingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Albértje! Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Albèrtje en ook je schaap. Jij hebt je hele familie enthousiast gemaakt om mee te doen voor de weggeefactie van Juffrouw zonder Zorgen. Wat een pret. Nou voor je zus Mirjam heb ik lootje nr 287, 288 en 289 aangemaakt. Groeten (ook aan je zus), Wieke

    BeantwoordenVerwijderen