Pagina's

vrijdag 16 december 2022

Lekkere warmte...........

Lekker warm worden 
onder een dekentje.
Dat lukt mij wel
en dan haak ik gelijk even door.


Twee vliegen in 1 klap.
Ik lekker warm
en mijn deken groeit. 
En kijk toen ik vanmiddag 
de foto maakte 
had ik mijn haaknaald nog.
Vanavond kon ik hem niet vinden.


Maar die komt wel weer tevoorschijn,
mij heb je daar  (nog) niet mee.

Haak ik vanavond lekker verder
 met de blokken 
van de schapenwol.


Dat begint er al op te lijken.
En zo vermaak ik me weer prima.

Lieve groet Albèrtje 






8 opmerkingen:

  1. Ja, zo doe ik dat ook! Heerlijk onder je deken in wording warm blijven...
    Maar je haaknaald kwijt...oef, da's altijd balen. Misschien tussen de kussens van de bank of stoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk en herkenbaar. Haken, breien of quiltend lekker warm onder de deken in wording. Goed idee om met de schapenwol een deken te gaan haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria16 december 2022 om 10:23

    Inderdaad dat is heerlijk haken aan je deken en gelijk lekker warm.Ik werk ook weer verder aan mijn deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is er ook prima weer voor, lekker onder een dekentje
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt vast ook nog wel een haaknaald ;-) Wat een vrolijke deken wordt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haaknaald alweer gevonden. Hoe blijf je nu warm onder zo'n kleine deken, haha. Wordt mooi en vrolijk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een vrolijk warm dekentje, hopelijk heb je je haaknaald weer gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien dat wij handwerksters dubbel plezier hebben van het maken van een deken; wat voelt dat lekker warm op schoot!
    Heb je de haaknaald inmiddels weer gevonden?
    De blauwe tesselaargranny's maken me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen