Pagina's

dinsdag 12 juli 2022

Dankbare dinsdag .........

 Een kind vliegt uit.
Schoonmaken, verhuizen
en wat neemt ie mee ??

o.a. deze  Zeeuwse deken !!!!


Die maakte ik in 2015.
De gebreide blokken 
waren een feest om te breien.
Ik heb het een beetje
in de  strand zee kleuren gedaan.
De patronen verwijzen
 naar Zeeuwse schipperstruien.


En wat is hier al veel onder gelegen,
DE deken van dit kind,
logisch dat deze deken mee verhuist.


Ik bedenk nu.......
dat dit de enige deken is
die ik gebreid heb.

Ik denk ook dat er meer haakdekens
dan breidekens zijn.

Al heb ik nog wel een patroon 
van een breideken liggen.
Die komt vast nog wel eens aan bod. :))

Dankbaar dat dit kind
een eigen plekje heeft gevonden.!!!!

Lieve groet Albèrtje





10 opmerkingen:

  1. De deken is prachtig! Mooi dat hij mee mag verhuizen.
    Toen ik jong was zag je nog best wel vaak schipperstruien. Nu niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren. Ik vind hem heel mooi. Loslaten en vasthouden in je hart. Fijne dag... hier schijnt de zon volop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige deken, vol moederliefde...
    Wat kun je nog beter meegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige deken, vol met liefde voor je kind gebreid♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd een mijlpaal als een kind uitvliegt. Fijn dat deze prachtige deken mee mocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie deken. En fijn dat deze meegnomen wordt naar het nieuwe plekje van je kind. Is dan bijna een Historische deken met herinneringen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. creatieshaken-ria13 juli 2022 om 22:57

    Een prachtige deken en leuk dat het mee verhuisd.Daar zal ze nog veel warmte van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige deken, al weer 7 jaar geleden! Fijn dat de deken meegaat met kind, dan is het al meteen een beetje thuis :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie deken, fijn dat je kind die mee mag nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooie deken Albèrtje, en die kleuren Jammie.Geweldig dat je kind deze deken meeneemt naar de nieuwe omgeving en slaapt onder moeder vleugels, mooier kan toch niet.

    BeantwoordenVerwijderen