Pagina's

vrijdag 22 juli 2022

Dank je wel en .. Gekleurde wol.......

Bram is weer thuis.
Hoe fijn is dat 
ook voor broertje Noah
en de Papa en Mama
...............
Wat een post heeft onze Bram
al mogen ontvangen.
En wat is hij daar blij mee.
Het gaat goed maar
hij moet flink aansterken.

Volgende week controles.

Deze foto mocht ik laten zien.


Hoe blij kan je iemand maken
met een simpel kaartje.
Dank je wel lieve blogvriendinnen
en lezers van knutselpret.

Dan nu nog een bericht
Over mooie wolletjes.

Wol verven in jampotten
en gebruik maken van de zon.
Hoe leuk en hoe makkelijk gaat dat.
Afgelopen jaar heb ik
aardig wat kleuren gemaakt.

Nu  heb ik dus eens een  klos
 kleur  gesponnen,


deze gaan we mengen 
met een witte draad.


Maar zover ben ik niet meer gekomen.
 Dat komt nog ik neem het mee 
naar de Mariahoeve 
30 juli
op het oogstfeest in Putten 
Leuk om daar weer eens met zus
het een en ander te laten zien.

Dan hoop ik het daar
 af te maken :))

Lieve groet Albèrtje

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat Bram weer thuis is. Ook voor de rest van het gezin, want alsmaar dat heen en weer reizen tussen huis en ziekenhuis is enorm vermoeiend.
    Ik heb nog niet zolang geleden een workshop vilten met lontwol gedaan. Ik moet mijn projectje nog even afmaken en zal het daarna op mijn weblog laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te lezen dat Bram weer thuis is en dat het wat beter gaat! Nu fijn aansterken Bram! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat Bram weer thuis is en hopelijk vlug kan aansterken. Mooi dat de kaartjes-oproep zo goed uitwerkte. Mooie wil heb je gesponnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig, dat Bram weer thuis is en wat een blije foto :-)
    Prachtig en kleurrijk, je wolletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat het manneke weer thuis is! Kijk hem genieten van al die enveloppen met kaarten, hoe leuk is dat...
    Oh, je wolletjes... daar ben ik helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk voor iedereen dat Bram weer thuis is. Lekker aansterken bij papa, mama en zijn broertje. Dat gaat helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat Bram weer thuis is Albértje. Je kan aan zijn snoet zien, dat hij de kaarten leuk vind. . Nou maar helemaal opknappen. Fijn weekend. Groetjes van Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch zo fijn dat Bram weer thuis is, nu maar helemaal beter worden zodat hij met z'n broertje kan spelen. Leuk, al die kleurtjes wol!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a relief that little Bram is well again. It is such a worry when little children get ill. I love the wool and colours you are making there. How clever!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi om zo'n blij gezichtje te zien. Fijn dat hij weer thuis is.
    Mooi al die kleuren wol.

    BeantwoordenVerwijderen