Pagina's

vrijdag 31 december 2021

Laatste blogje 2021.........

En vanmorgen had ik echt nog geen idee
wat ik hier neer zou schrijven
of wat ik hier wil laten zien.
Maar soms kom je ergens 
en zeg je wow!!
En je bent er weer uit,
zo komt het altijd goed.

Op deze oudjaarsdag
nog even naar Oldebroek 
en wat zag ik daar ?????? 


Wat een mooie gehaakte ster
gemaakt door Rianne.
Het is van wolplein van
een paar jaar geleden.
Helemaal versiert met
kleine gehaakte versieringen.






Ik vind hem helemaal geweldig
en zo heb ik dit laatste blogje
 mooi gevuld.
Dank je wel Rianne
voor je bijdrage.

Alle bloglezers bedankt voor het lezen
van dit blog en/of reageren.

Wens ik jullie allemaal 
nog een hele fijne jaarwisseling toe.
En zien/spreken we elkaar weer 
in het nieuwe jaar.

Lieve groet Albèrtje 


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ster hangt er bij Rianne mooi gemaakt. Ook in het nieuwe jaar blijf ik genieten van je blogs. Fijne jaarwisseling 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie creatieve afsluiting van dit jaar :)
    Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2022
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Een goede jaarwisseling gewenst en graag tot blogs in 2022!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi haakwerkje! Jij ook een fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele ster.. gaat hier ook voor jou een projectje van komen?
    Fijne jaarwisseling gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om Rianne's naam weer even te horen 🙂. Wat een prachtige ster heeft ze gehaakt en wat fijn dat jij hem met ons deelt op je blog.
    Fijne avond en een goed begin van hopelijk een heel mooi jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze ster in een waar kunstwerkje, dat heeft Rianne heel mooi gemaakt. Op naar een mooi nieuw en creatief jaar Albèrtje 🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik loop een beetje achter met lezen&reageren... Maar ik vind het superleuk wat je laat zien van Rianne. Misschien voor jou ook een idd om aan iets kleins te beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen