Pagina's

dinsdag 21 december 2021

Dankbare dinsdag.........

De aalschover 
Het schijnt dat er op dit moment
best veel  van zijn.

Eigenlijk nooit zo opgelet,
maar als ik foto's terug kijk
kan dat wel kloppen.
Ik vind ze vooral grappig
zeker als ze met  de vleugels wapperen
om ze te laten drogen.
Hoog in de wind op een lantaarnpaal.


Maar deze was wel erg eigenwijs,
Ik ga niet op de foto !!!
Hij dook elke keer weer onder,

Maar de aanhouder wint
en dat was ik :))




Echte zwem poten


En duidelijk een haak bek
geen vis ontsnapt hier uit !!


ja .......en ze laten precies ziern
waar ze gezeten hebben .
Maar vooruit.


Mooi exemplaar onder de vogels.

Lieve groet Albèrtje




6 opmerkingen:

  1. Ja, inderdaad... Grappig beest om te zien!
    Mooie foto's weer, Albèrtje... ik heb er weer van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind het een mooi gezicht als ze met hun vleugels wijd zit. Zo geduldig ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super serie mooie foto's heb je weer kunnen maken Albèrtje. Die laatste foto, WOW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zijn die aalscholvers. Op de dijk richting de sluis zitten ze meestal op drie palen.

    BeantwoordenVerwijderen