Pagina's

vrijdag 6 augustus 2021

Crea 5221......... P

De letter P in de alfabet crea weken.

De P is van Pinterest en leuke Plaatjes 


Er is altijd wel wat te ontdekken 
op Pinterest,
ik hou er van
om daar af en toe een kijkje te nemen..

Vanmorgen met Bram op schoot
nog even wat uitgezocht.


Eekhoorns zo grappig
deze kleine snelle diertjes.
Maar de eekhoorn begint met de letter E
en die zijn we allang voorbij.


Maar ik zocht nog even 
in mijn eigen verzameling 
zelfgemaakte foto's.
En kijk deze maakte ik dit jaar !!!

De Putter.


Wens jullie een fijn weekend.

Lieve groet Albèrtje



11 opmerkingen:

  1. Inderdaad Albèrtje, op Pinterest is van alles en nog wat te vinden, ik mag daar zelf ook graag rondkijken. Enig die eekhoorn foto's, maar jou puttertje mag er ook zijn hoor.

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooe foto van de putter!
    Pinterest is erg leuk om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes, vooral de putter
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pinterest vind ik ook een geweldige plek. Op allerlei gebied is er inspiratie te vinden en het is ook heerlijk om wat 'lege minuutjes' gewoon te gaan kijken.
    Wat een prachtige foto van het puttertje! Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, maar misschien moet ik beter kijken 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na het lezen van je blog ga ik toch weer eens kijken op Pinterest. Het is echt heeeeel lang geleden dat ik daar was. Je puttertje is prachtig vastgelegd! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto, die eerste :-)
    Ja, soms is Pinterest ook wel een beetje gevaarlijk ;) dan ga ik een beetje mopperen omdat ik tijd te kort kom;) Leuk het Puttertje, die hebben wij hier niet. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verslavend sinds, het rondkijken op pinterest.
    Wat een prachtige foto van het puttertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plaatjes... och heden ja... ik ben er ook gek op. Geen tijdschrift is veilig en zelfs het inpakpapier wordt bewaard. Maar Pinterest..., ja dat is heerlijk om op te verdwalen. Maar voordat je het weet is het een half uur verder!
    Je hebt een schitterende foto gemaakt van het puttertje, zo mooi met dat blauw van de bloemen op de voorgrond. Zag je het Puttertje in Putten?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O jaaa Pinterest. Ik vul dat altijd in bij de vraag: wat is je favoriete website in de vriendenboekjes van de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi plaatjes maar het puttertje is favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen