Pagina's

dinsdag 3 augustus 2021

Dankbare dinsdag...........


Rood !!
De laatste kleur
van de regenboogdeken.
Rood is ook een kleur waar ik niet zoveel van heb.
Maar toch nog 3 verschillende gevonden.
want dat is nog steeds de kunst
alles uit de eigen voorraad.

De eerste granny's
alleen de laatste toer moet nog.

ook van de tweede serie
moet de laatste toer nog.  


Dat maken we de komende dagen af, ( hoop ik )


En dan de laatste stukken aan elkaar.
Mmmmm.........
Het wordt wel weer wat !!
Tot nu toe tevreden :)))))

Lieve groet Albèrtje


13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren. Je gaat zo hard. 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met Mirjam eens, mooie kleuren bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt vast een hele mooie deken! Altijd leuk als het einde in zicht komt; dat maakt extra nieuwsgierig naar het eindresultaat. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, en dan heb je nu (bijna) een geweldige regenboogdeken, én flink wat bolletjes uit je voorraad opgeruimd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt rood en je hebt rood... Maar dit is wel mooi rood, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel mooie kleurtjes deze rode granny.s.
    Alles gebruiken wat je nog over hebt, ja daar houd ik wel van
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes én lekker genieten van de vakantie :) Ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat, leuk dat je al het garen uit eigen voorraad hebt gebruikt. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi al die verschillende tinten rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je toch steeds weer iets moois uit voorraad! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van rood, dus........!
    Heel mooi zo met verschillend rood bij elkaar, maar je haakwerk zou er in elke andere kleur ook mooi uitzien, daar ben ik van overtuigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou wel van deze kleur rood. Ben benieuwd naar t eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij is dit een hele gezellige deken geworden.

    BeantwoordenVerwijderen