Pagina's

dinsdag 4 mei 2021

Dankbare dinsdag.....


Ik kom nog even terug
 op het bericht over de kabouters.
Jullie hadden het wel begrepen ik leende 
even de paardentrailer van Elora,
voor de verhuizing.

Ik liet de kinderen  het kabouter bericht lezen,
Ze vonden het helemaal leuk.
Maaaaaar..........
ze rolden  ook om van het lachen,
Omaaaaaa ..........
de klep van de cabine zit op z'n kop !!!!
Verhip,  ik kreeg hem ook al niet dicht
maar nu snap ik het.
Nooit te oud om wat te leren 
van je kleinkinderen.:))


En verder is er het begin
  van een nieuwe deken.
Heerlijke restverwerking en van 
overtollige bolletjes,
die eens goedkoop waren of heel verleidelijk mooi.
Nu flink wegwerken,  mooi doel
en ruimte  maken.


We pasten vorige week op
een ondeugende hond.
Hij ging er met mijn bolletje wol vandoor
was gelukkig nog te redden  :))
kostte mij maar een half uurtje
om de boel te ontwarren.

Ze mocht van mij ook niet de sloot in,
zwaar beledigd ging ze er bij zitten.
Na heeeeel veel lieve woordjes
en mijn aller allerliefste stemmetje
kreeg ik haar weer mee.


En gister pasten we op deze boefjes.
Twee lachebekjes die oma goed bezig houden.
Nee dat zeg ik verkeerd,
 want opa is de favoriet van Bram.
Is opa er......
Dan rent Bram er achter aan,
 ach ja, dan heb ik Noah nog :))))))


Ik spotte de eerste korenbloem !!


En nog een mooie zonsopgang als toetje.


Fijne dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje






9 opmerkingen:

  1. Mooi die cabine op zn kop:)
    Wat een mooi hondje, en die twee lachebekjes schitterend foto van Bram en Noah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke foto's van twee van jullie grootste trotsen!
    Hihi, ik vond de trailer al zo'n modern model hebben ;o)
    Was Jara ook blij met de logé of geniet die nu weer van de rust?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik had het niet gezien, hoor!
    Wat een geweldige dingen om dankbaar voor te zijn, ze zorgen ook bij mij voor een glimlach :-) En de korenbloem: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die twee kleine lachebekjes zijn toch goud waard hé, wat een enige foto. O leuk een eerste korenbloem, toevallig zag ik bij ons in de tuin dat de knoppen van de korenbloem tussen het groen zichtbaar worden dus dat gaat ook niet meer zo lang duren. Prachtige bloemen zijn het. Je logé was dus een eigenwijsje, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die 2 kleine boefjes zien er geweldig ondeugend uit, heerlijk! De deken wordt mooi, en al een korenbloem gespot! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een wonder dat er geen ongelukken zijn gebeurd met die auto.. ze zien geen steek van de weg :)
    Oh, zijn dat je kleinkinderen? Wat een heerlijke snuitjes... om op te eten, zeggen wij dan altijd.
    En dat hondje is ook een schatje om te zien, maar een doerak als ik het goed begrijp...
    Je haakwerk ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk blogje. Maar schattig de opmerking van de kinderen cabine op z'n kop geweldig. Ha ha. Je deken wordt mooi en Bram en Noah, prachtige lachebekjes. Zo fijn als je kan/mag oppassen.
    Korenbloem in de wal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik ze nog niet gezien bij sdc aan de kant van de korfbalvekden

      Verwijderen