Pagina's

vrijdag 14 mei 2021

Crea 5221.... J


De J is natuurlijk van Jara
mijn trouwe viervoeter.
In huis is het vaak zo,
waar ik ben is Jara,
niet altijd even gemakkelijk.......

Wat zeur je nou vrouw......
Ik hou jou  graag in de gaten bij wat je doet.
Ik lig vooral graag in het pad
zodat jij met grote stappen over mij heen moet,
ik doe dan  net of ik dat niet zie,
goede training voor het vrouwtje !!
Die oude spieren moet ze ook los houden.
Soms roept ze naar me 
kan je nou niet ff ergens anders gaan liggen,
dan doe ik 1 oog open
en denk ..... is dat alles
dat kost te veel moeite om op te staan.


Gaat ze soppen
dan moet ik daar wel bij zijn,
Dan komt mijn oude lijf rap overeind,
want wat is het leuk om in zo'n doek te grijpen
en ermee weg te rennen.
Dit hadden ze me beter af kunnen leren
 toen ik lang geleden puppy was.
Jammer dan ....
ik vind het een leuk spelletje.
En slaat het vrouwtje eens met de doek om mijn oren
wat heel begrijpelijk is,
dan neem ik een slok uit de sopemmer
ben ik van binnen ook weer gereinigd.:)))


Stofzuigen is ook zo'n dingetje
wat komt daar een herrie uit !!!
Daar wordt ik toch zo enthousiast van.
Wat een uitvinding zo'n ding
al pas ik wel op,
 dat ik zelf niet opgezogen wordt.

Maar tegenwoordig moet ik  ook wel eens
 achter de deur wachten
tot alles weer gezogen is.
Tja nu verhaar ik een beetje,
dus elke dag komt dat ding tevoorschijn.
+

Vanmorgen  had ze een foto shoot ingepland
iets met een J
Maar moet dat nou ??
 we hebben net gewandeld !!
Dan wil ik toch eerst even een tukkie doen !!
Ruim 4 km is voor mij best wel een eind
en vanmiddag moet ik ook nog een rondje.


Pfffft..... ik lig net zo lekker


Nou daar kom ik dus niet onderuit 
maar voor iets lekkers
 wil ik nog wel even overeind komen !!


Vooruit maar,
 even afliggen
is ook geen probleem.


Ik ben er weer voor geslaagd!!
Rust  in de hut,
ik mag mijn eigen gang weer gaan.


Een knuf nog voor mijn vrouwtje !!

Beetje punten scoren,
kan ik daar weer mee vooruit.
Maar we zijn een goed koppel
Ik ben goed terechtgekomen 
toen ik puppy was.
Ik zag het toen al meteen,
heb me goed uitgesloofd
 om met ze mee te mogen,
dat is goed gelukt.
Mooi toch !!
En let op 
over een paar weken bouw ik een feestje
lees je dan ook weer mee ??

Nu wens ik jullie nog
  een goed weekend.


Poot van  JARA  













 

15 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens Jara, jij bent goed terecht gekomen.
    Jullie genieten van elkaar, mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief Jara. Je hebt je zeker goed gedragen. Ik heb vanmorgen met jou en je vrouwtje mee gelopen. Was een heerlijk rondje. Je bent ook zo’n lieverd. 😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk de j van jara.mooi en lieve hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig blogje Albèrtje en Jara!
    Het is iedere keer weer leuk om jullie samen te zien. Deze keer is extra speciaal omdat dit keer Jara haar gedachten deelt en dat is super!
    (oh, ineens twijfel ik of Jara wel een vrouwtje is??? Zo niet, Sorry Jara!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Jara wat ben jij een lieverd met een mooie snoet! Ik heb genoten van je blog. Doe het vrouwtje maar de groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi dat Jara vandaag in je blog zo'n ereplek inneemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog Jara, en ik vond het ook mooi om jouw baasje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk JARA dat je op de J dag lekker zelf eens het woord mag doen, en wij kunnen mee genieten hoe alles reilt en zeilt in jullie huis. Zorg maar goed voor vrouwtje hoor want dat doet zij ook voor jou. Dus binnenkort een feestje Jara????? ik wacht maar rustig af. een knuffel voor jou en ook voor het vrouwtje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, Jara, goed gevonden! Leuk om zo je fotoblog te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve trouwe hond Jara, wat heb je een leuk verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk verhaal Jara :-) Jij weet het wel te vertellen ;) Fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je baasjes, maar als ik zo tussen de regels doorlees ik vrouwtje toch wel favoriet :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk verhaal jij en Jara, daar wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HEERLIJK humoristisch zoals je over Jara schrijft... ik zie het gewoon allemaal voor me.. Ja, zo gaat dat met een hond. Jullie hebben volgens mij een bijzonder band!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk Jara blog, voor die ogen, die blik, doe je alles denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen