Pagina's

dinsdag 22 december 2020

Dankbare dinsdag........groot / klein

 

Het kleine meisje op bezoek,
gezellig hoor.
Ik had nog een paar sokjes klaar liggen,
maar die pasten niet.
Sokje te klein,
of het kind te groot. :))

De kleine meid was zwaar teleurgesteld
keek behoorlijk sip.
Dus oma zei,
ach kind oma breit wel een paar andere.
Even garen opgezocht
en  opgezet.

 Ze kwam  mooi naast me zitten
met de vraag oma ben je al klaar ??
(Twee toeren gebreid)

Tja Manouk oma kan snel.....
maar zooooo snel nu ook weer niet.
Maar al een mooi eindje op weg !!

Het worden sokjes die dankbaar
 in ontvangst worden genomen
denk ik.
Heerlijk genieten.

Lieve groet Albèrtje


6 opmerkingen:

  1. Manouk zal vast heel blij zijn met de mooie sokken, van deze lieve oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief zo'n vraag na twee toeren! Manouk heeft geen idee hoe lang breien duurt. Misschien breien haar ouders niet?
    Fijn dat je met zo'n 'klein' projectje straks een heel blij gezichtje kunt verwachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, die worden heel erg leuk! En dan met zoveel liefde erin, ze zitten vast heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach zo lief dat kleine meiske dat bijna niet kan wachten op haar prachtige sokjes. Ze worden heel erg mooi Albèrtje, binnenkort kan Manouk ze vast dragen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en lief en zeker weten dat ze blij zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, ik zie het bijna voor me...
    Maar oma rikketikt wel even door, en dan zijn de sokjes zò klaar!

    BeantwoordenVerwijderen