Pagina's

dinsdag 17 november 2020

Dankbare dinsdag...........

 

De draad weer oppakken......
zo heet dat dan.
Maar het is allemaal even anders !!
Mijn grootste fan van mijn blog
 moest ik laten gaan.
Ik zal het missen,
samen even de blogberichten lezen.
Maar het is goed, we kunnen er in berusten.
En gaat het even niet
kunnen we schuilen bij HEM !!

Dat de blogpauze even wat langer duurde
 dan ik me had voorgesteld,
had te maken met een operatie,
niet heel ernstig,
maar in het ziekenhuis bleek
 dat ik ook nog HET virus had.
(Niet besmet in het ziekenhuis)
Ik was compleet in shock !!
Dan ben je zo voorzichtig.....
het was niet anders.
Even een lange weg terug.
Maar we zijn er weer :))
en elke dag gaat het beter.

Vorige week heb  ik veel blogjes terug gelezen
en dan komt de zin van het bloggen weer terug
om het weer op te pakken.
Gelukkig maar.

 Ik kan weer kleine stukjes wandelen met Jara !!
Hond blij.....


Ik blij....



 En bij de kinderen in Oldebroek
 is er 
een puppie,  " Dana" bij gekomen,
Een schatje.


En met Kees erbij
 dus 3 honden in de familie :))


Het begin is er weer 
ik ben er heel dankbaar voor. !!

Wens jullie een hele fijne
 dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje








12 opmerkingen:

  1. Omdat ik zelf een hele tijd weg was uit blogland heb ik hier veel gemist. Eerst en vooral mijn medeleven met je moeder. Ik lees het net nu pas. En dan nog het ziekenhuis in en daar besmet raken. Ellende alom. Wij weten er alles van. Mijn schoonmoeder ligt net nu in het ziekenhuis en is ook daar besmet. Hopelijk komt het goed want ze is al bijna 92. De honden brengen toch veel vreugde hé. Wat leuk dat pupje. Geniet er maar van en met kleine beetjes met een keer komt alles weer in orde. Veel liefs en knuffel. Langs deze weg mag dat gelukkig nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het voorzichtig weer 'de goede kant' op gaat. Een besmetting met het coronavirus had je natuurlijk helemáál niet verwacht...dat komt er dan zo maar even bij...en dat terwijl je al zoveel te dragen hebt....
    Wat heerlijk moet het zijn om weer even met Jara naar buiten te kunnen!
    Zachtjes aan lieve Albèrtje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer opknapt zus, lekker dat je weer met Jara kunt lopen. Wat mooi al die honden in de familie. Kalm aan. ik kom wel weer ff over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, wat heftig allemaal! Een heel goed herstel gewenst, doe vooral rustig aan.
    Fijn om hier weer wat van je te lezen en super dat je weer met Jara op pad kan lopen! Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och lieve Albèrtje, dat was zeker een grote schrik toen je in het ziekenhuis voor iets anders was zij daar hebben geconstateerd dat je ook besmet was met het virus. Inderdaad zoals je al schrijft doe je alles zo voorzichtig en blijf je veel thuis en dan glipt toch ergens dat nare virus binnen. Ik hoop dat je er niet al te ernstige klachten hebt gehad. Fijn te lezen dat je nu weer voorzichtig met Jara, [de schat] op pad kunt gaan. Prachtige foto trouwens van jullie saampjes. En een nieuwe pup bij de kinderen, altijd zo gezellig en leuke foto ook van Kees.
    Wens je verder heel veel sterkte en hoop dat je je snel weer een stuk beter en krachtiger zal voelen.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is met recht een dankbare-dinsdag aflevering!
    Wat een moeilijke periode voor je, Albèrtje...
    En hopelijk nu elke dag een stapje vooruit qua conditie. Wat fijn dat je Jara hebt, zo'n lieve hond kan zoveel betekenen.
    Maar Dana en Kees vind ik ook prachtige hondjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat beetje bij beetje de energie weer terugkomt. Sterkte met het verdere herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij dat je terug bent, alle goede gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dankbare dinsdag blog lees ik.
    Fijn dat alles beter gaat nu weer, rustig aan weer opbouwen.
    Zelf blog ik momenteel te weinig, maar had je wel gemist. Sterkte
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dear Albertje..it is a pleasure to read you here ... a big affectionate hug!!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je de laatste tijd toch veel voor je kiezen gekregen, heel fijn dat het nu beter gaat, dat is echt iets om dankbaar voor te zijn. Jara zal ook blij zijn dat je weer mee gaat, en wat een schattig pupje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn om weer wat van je te lezen. jullie hebben inderdaad heel wat te verhapstukken gehad. Sterkte.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen