Pagina's

vrijdag 27 november 2020

Crea 5220 ......Sint letters


Natuurlijk de chocolade LETTERS
in deze Sint tijd.
Maar geen groot sinterklaasfeest voor ons
 met de hele familie.
Dat hopen we volgend jaar
 wel weer groots te kunnen vieren.


Dan stoei ik nog met meer letters
en foto's
maar dan van blogger.
Ik kan geen mooie achtergrond
 er meer in krijgen.
Blogger verkleind alles naar mini formaat 
voor jullie dan te raden wat voor afbeelding het  is.
Dan bedoel ik dus de zijkanten 
die te zien zijn op de pc.

Maar dat geef ik niet op hoor
 dat gaat me lukken 1 dezer dagen !!

Of als iemand nog de goede tip heeft,
hoor ik het graag !!

Lieve groet Albèrtje

 

12 opmerkingen:

  1. Hier ook geen sinterklaas met z’n allen, maar in twee partijen. We maken er maar het beste van en hebben hoop dat het ooit weer wel kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Qua achtergronden kan ik je niet helpen, maar de foto's in de blog zelf kun je wel makkelijk groter krijgen. Als je tijdens het maken van de blog op de foto klikt, krijg je een aantal mogelijkheden, het tekentje met een vierkantje met gestippelde rand en linksonder een "afbeelding" is daarvoor. Als je daarop klikt kun je normaal, groot, etc. aanklikken.
    Ja, chocoladeletters, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel en helemaal voor nu: chocoladeletters!!
    Sinterklaas en Kerst, het zal allemaal anders worden dit jaar, we hopen dat dit maar voor één keer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat goed die chocoladeletters, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Mjam lekker hoor. Wat een ergenis dat het niet lukt met blogger. Ik zie dat Akkelien al wat tips heeft. Succes.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij slaan Sinterklaas ook maar een jaartje over, maar chocoladeletters komen er wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja natuurlijk... chocoladeletters! Ik zou er helemaal niet op gekomen zijn..., maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet dol ben op chocolade. Je kunt Sinterklaas ook in 'stukjes' vieren hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is goed bedacht Albèrtje, chocoladeletters, ben gek op chocolade. Jammer genoeg kan er een hoop niet gevierd worden, of ik heel kleine groepjes. Volgend jaar komt het vast allemaal weer goed.

    Wat blogger betreft, ik denk dat je de achtergrond in één geheel moet maken. Als ik bij jou scrol lopen da zijkanten ook mee. Kijk maar eens op mijn blog, die achtergrond heb ik ook zelf gemaakt maar als je bij mij scrolt blijven de zijkanten stil staan. Dus in eerste instantie de volle breedte de kleur geven van de groene middenbies en dan kan je zelf aan de zijkanten daar afbeelding op plaatsen in de maat die jij wil. Dan moet je de achtergrond uploaden, dat kan gratis op
    mupload.nl daar krijgt je dan een code, die code kan je via "een gadget toevoegen" en te kiezen voor Html/Javascript en de code plakken, dan staat je achtergrond met zijkantfoto's op je blog. Hoop dat je er iets aan hebt Albèrtje. Zelf heb ik ook nog een romelblog die niet open staat, en daar kan je dan van alles uitproberen misschien een idee voor je.

    Groetjes,
    Jospehine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chocoladeletters! Daar had ik niet eens aan gedacht, hihi. Dat komt vast omdat ik niet meer in de supermarkt kom: ik doe de boodschappen online en ja, dan loop ik niet zomaar langs een schap met Sinterklaaslekkers ;o)
    Blogger.... Ik hoop dat je wat hebt aan de uitleg van Josephine hierboven. Ik wilde laatst ook mijn achtergrond veranderen, maar alleen al het idee dat het niet soepel zou gaan, was voor mij al genoeg reden om er maar niet aan te beginnen. Gelukkig ben jij moediger ;o)
    Ik hoop dat het je lukt Albèrtje (en anders is er misschien een handigerd in de familie die je kan helpen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een tijdje geleden dacht ik ‘misschien tijd voor een nieuwe opmaak’, maar als ik dit zo hoor denk ik ‘laat maar even’ 😉
    Ook hier een hele andere Sint en Kerst. We maken er het beste van en zorgen er in ieder geval voor dat de ouders niet buiten de boot vallen. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sint wordt hier niet echt gevierd tenzij binnen het gezin. Kerst is dan weer een groter probleem. Zal niks worden dit jaar. We hebben te veel kinderen om "gezellig" buiten te vieren. Buiten!!! Dan mag het niet regenen of sneeuwen en koud is het sowieso. Laat ons dan maar overslaan. Misschien kunnen we het naar Pasen verschuiven. ;-) Met Blogger kan ik je niet echt helpen. Ben zelf nog erg aan de sukkel en op zoek hoe alles nu werkt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij vieren meestal Sinterklaas bijzonder groot met de hele familie van mijn man. Hij heeft 9 broers en zussen, met aanhang, altijd een gezellige boel. Dit jaar spelen wij de piet en zetten de zakken bij de voordeuren van de kleinkinderen en kijken stiekem om een hoekje. En daarna naar de foto's op de familie-app. En chocolade letters horen daar natuurlijk altijd bij!

    BeantwoordenVerwijderen