Pagina's

dinsdag 7 juli 2020

Dankbare dinsdag. ......


Wat minder mooie dagen,
betekend lekker brei weer.
Ik heb de nodige sokken 
op de pennen staan.

De Friese  sokken,
daar past vast wel een 
voetje van 1 van de meisjes in.


De eerste sneaker sokken,
deze hou ik zelf :)


En nog een paar
kleine Bramsokjes.


Lekker weer een beetje bezig. 

Als ik met Jara op pad ben
Kom ik de mooiste bermplanten tegen.
Deze pikte ik vanavond 
nog even op.
Kaasjeskruid.


Een latertje vandaag 
maar toch......
Dankbare dinsdag !!!!!!

Lieve groet Albèrtje 


6 opmerkingen:

  1. Oh dat Bramsokje, dat is stoer en lief tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal vrolijk gekleurde sokken, mooi !
    Inderdaad, minder mooi weer is goed breiweer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sokken, je bent lekker bezig, vooral het bramsokje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die verschillende sokken en sokjes... een beetje afwisseling vind ik altijd heerlijk. Oh, kaasjeskruid... ik ben er dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Friese sokken? Heb wel gezien met rood/ wit/ blauw en de pompeblêden zoals in de Friese vlag.
    Mooie kleurtjes voor je sokken(jes)
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen