Pagina's

dinsdag 5 november 2019

Dankbare dinsdag.........

Het pakje was al een hele poos af,
het is blijven liggen.
 Een hoofdje moest er nog gemaakt ,
maar nu is ie klaar.
Al zal ik een volgende keer minder steken
voor de beentjes aanhouden ,
die vind ik wat bol.


       Patroontje is van Ankie Degenkamp.
 
       Bij haar bestelde ik ook dit mooie boekje,



         Cadeautje voor me zelf :))))))
         Heel blij mee !!

         Daar kan ik  ook weer
          mooi mee aan het werk !!

                 Lieve groet Albèrtje




14 opmerkingen:

  1. Wat een lief popje heb je gemaakt. En fijn dat het nu af is !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de beentjes zo ook wel leuk. Net zo'n dikke pofbroek. Schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief popje! En dat boekje ziet er ook schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo schattig! Die bolle broek vind ik juist wel grappig hoor...
    Oh, en dan dit mooie boek. Daar komt vast nog meer moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je jezelf zo lekker verwend met Madeliefje!
    En die dikke beentjes vind ik ook leuk.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, vooral als een speciaal cadeautje voor jezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig ! Fijn wanneer werk wat er al even ligt, af is.
    Geeft altijd een voldaan gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig popje!
    Haar pofbroekje staat haar juist leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdje, enne ik ben benieuwd naar jou Madeliefje! Komt vast goed en erg leuk om te doen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer een lief popje gemaakt.
    En die dikke beentjes is wel leuk
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het popje leuk met dat gebreide lijfje, lekker zacht en een heel lief snoetje :) Veel plezier met het maken van een Madeliefje. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief popje en wat een heerlijke cadeautje voor jezelf. Veel plezier met het maken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Braucht Dir e schnelle Prêt fir e Problem ze fixéieren? Sidd Dir prett e séieren an zouverléissege Prêt ze huelen?
    Wa jo, loosst eis e Message: creditandloan123@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gudden Dag

    Braucht Dir e Prêt fir all Zweck? Sidd Dir an engem finanzielle Problem? Bridge Finance ass garantéiert fir finanziell Servicer fir Clienten mat engem favorabelen Zënssaz ze bidden. Eis Prêten sinn einfach a séier. Kontaktéiert eis haut fir de Prêt ze kréien, deen Dir braucht. Mir kënne mat all Prêt mat engem Zënssaz vun 2% an Ärem Budget passen. Wann Dir interesséiert sidd, da mellt eis direkt un (adrianbay0008@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen