Pagina's

dinsdag 14 mei 2019

Dankbare dinsdag.......

Jaaaaa......
 ze doen het weer !!!!!
Mijn fuchsia's voorgetrokken in de kamer.


Achter het glas 
dat gaat prima.
Nu met de eerste bloemen erin 
gaan ze naar buiten.


En deze daar ben ik het meest zuinig op.
Dubbel wit, die luistert  naar de naam
Annabel.
Ooit gekocht bij een fuchsia kweker.


Jaren terug had ik meer bijzondere kleuren 
maar er zijn er ook wat gesneuveld.
En het gebeurd ook wel.........
dat je denkt deze doet het echt niet meer 
en dan ineens begint ie toch.
Altijd weer even afwachten.

Ik ga een plekkie zoeken 
voor deze fuchsia's.
Love it !!!!!!!

Lieve groet Albèrtje

10 opmerkingen:

  1. Moet ineens aan het liedje denken uit Ja Zuster Nee Zuster 😊.
    Heerlijk hé als de eerste bloempjes weer tevoorschijn komen. Ik wist wel dat er veel soorten fuchsia's zijn , maar of ik deze witte Annabel al eens heb gezien? De jouwe ziet er in ieder geval heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn en mooi! Nog steeds moeten we wel oppassen voor nachtvorst! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu word het zeker zomer, als je mooie fuchsia's naar buiten gaan. Knap hoor dat opkweken elk jaar weer. Mijn zusje heeft ook hele mooie, maar bij mij gaan ze na de zomer in de kliko,
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, mooi! Ik snap dat je daar blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook heel erg van fuchsia's. Die witte vind ik heel bijzonder. Maar ... ik koop ze elk jaar nieuw. Kan je die tijdens de winter bijhouden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze prachtig, je fuchsia's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kun je ze dan overhouden? Ik dacht altijd dat je er maar één jaar plezier van kon hebben...
    Het zijn zulke mooie bloemetjes hè... ik krijg altijd zin om ze te tekenen als ik ze zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi hè, zo'n bijzondere plant♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd van fuchsia's. Prachtig als ze helemaal in bloei zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is je weer gelukt. Mooi zijn ze zeker.

    BeantwoordenVerwijderen