Pagina's

vrijdag 5 oktober 2018

herfst.....

Alle sokken breisters beginnen in de herfst vaak weer
met het breien van sokken lekker voor de koudere dagen.

Zo zette ik deze sokken op,


lekker op de oude manier
 met 4  ( grote ) pennen.

Maar het kan ook anders 
op een rondbreinaald. !!!

En daar was schoondochterlief mee bezig.
Ja hoor en heel knap
 ook nog eens twee tegelijk.


De hiel ziet er toch ook anders uit,
meer rond dan in een puntje.


Heel erg leuk en ik......
wie weet,
 ga ik die uitdaging ook nog eens aan
De tijd zal het leren.

Lieve groet Albèrtje





7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur ben je aan het breien.
    Die van Rianne zijn ook mooi en 2 tegelijk … erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtige kleur sokken op de pennen zitten. Knap van je schoondochter dat ze 2 sokken tegelijk breit.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sokken. Knap zo op de rond breinaalden breien.
    Echt oefenen denk ik. Fijn weekeinde
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, je sokken, al ga ik ze zelf echt niet breien. Moeder deed het altijd voor de hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sokken zeg! sokken zelf breien staat nog steeds op mijn lijstje :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen