Pagina's

donderdag 18 oktober 2018

Een nieuwe slee......

Nog geen winter maar toch is dit een nieuwe aanwinst !!


Apie wil hem wel maar......
hij past er niet in :(


Deze slapende luilak
 merkt het niet eens
Hoe mooi of dit sleetje is.


Meneer muis heeft ook wel belangstelling.



Maar met z'n drietjes 
kunnen ze er ook een hoop lol mee hebben.

En waar kocht ik dit leuke sleetje.....
Bij Crea Mien
daar ben ik vanmiddag eens even wezen kijken,
wow !!!!!!
 wat hebben die veel leuke spulletjes,


tja als je nog wat zoekt......


keuze genoeg !!!


Gezellig om daar eens rond te kijken.


En waar moet je zijn
Halvinkhuizerweg 84
in Putten
Do en vrij middag open 
of anders even bellen
06 43107777


En ik heb een mooie slee 
straks voor de wintertafel !!

Lieve groet Albèrtje


8 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan Albertje. Dank je wel voor het compliment. Iedereen is welkom. Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk sleetje Àlbertje, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze hebben het prima naar de zin, jouw trio, zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje ver weg voor mij maar ik hoop dat ik nog veel van jouw sleetje mag zien! Meneer Muis kan daar veel avonturen in beleven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke slee, klopt het is nog geen winter, maar de voorpret is er al. Wat een leuk zaakje zeg, bij die eerste foto loopt het water me in de mond en zie ik allemaal super leuke spulletjes die ik best zou willen hebben. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n klein sleetje, het lijkt me fijn om daar eens te neuzen tussen al die leuke dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zin in de winter... Het duurt vast nog lang! Maar dat sleetje is leuk en dat winkeltje lijkt me enig. Toch maar eens naar Putten komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aanwinst weer je slee...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen