Pagina's

vrijdag 12 juni 2015

uitstapjes

Afgelopen woensdag weer een morgentje wezen spinnen met Ina,
Voor het eerst heb ik buiten zitten spinnen,  dus die primeur had Ina :)


 Gezelligheid kent geen tijd zal ik maar zeggen,
dan weten jullie wel hoe laat het was.

En donderdag was er woldag bij de Schapendrift in Ermelo 
En daar zat Ina ook  te spinnen
Dus Mirjam en ik op de fiets naar Ermelo
Veel te zien,  leuke gesprekken ,
nieuwe tips en trucs in het koppie opgeslagen !!


En natuurlijk foto's van die schattige kabouters gemaakt 


Daar kan ik geen genoeg van krijgen


Nog een tijd heerlijk gekletst bij de kraam van Ina
en toen weer op het fietsje naar huis.
Geslaagde dag !!!!

Lieve groet Albèrtje  






14 opmerkingen:

  1. Leuk! Die kabouters zijn inderdaad fantastisch!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk met wol bezig. Leuke uitstapjes! Mooie kaboutertjes. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker buiten spinnen! Geen kriebels in de neus want de wolletjes waaien weg en genieten van het zonnetje op de nog wat bleke armen. Ik hoop dat je niet verbrand bent? :-)
    Er zijn voor mij twee dingen die me iedere keer aan jou doen denken:
    schapen (zie ik ze daar ook op de doek op schoot?) en kabouters! Ik noem ze zelfs al 'Albèrtjekabouters'! Die laatste is lekker stoer, een echte zeebonk.
    fijn hoor dat je zo genoten hebt van je uitstapjes!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allemaal
    Fijn weekeinde
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan ik daar van genieten je te zien spinnen achter je louetje leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk allemaal! En die kaboutertjes zijn superlief!
    Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn blog!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ook dol op kabouters en op buiten spinnen,heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een mooie kabouters. Moet gezellig geweest zijn om zo buiten te spinnen.
    Fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk lekker buiten spinnen. En gezellige marktje met kabouters is natuurlijk helemaal leuk..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heerlijk was het bij de schaapskooi en ...... als je weer gaat ben ik van de partij in september.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook zulke leuke dingen gedaan !
    Lijkt me fantastisch om zelf je garen te spinnen.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, zulke uitstapjes, echt genieten!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen